اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد

پیش‌فروش 4 هزار واحد مسکن مهر سه‌جانبه در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از پیش‌فروش 4 هزار واحد مسکن مهر سه‌جانبه در این استان خبر داد.

پیش‌فروش 4 هزار واحد مسکن مهر سه‌جانبه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین علی‌محمد پورکریم با بیان این خبر گفت: هم اکنون 14 هزار واحد مسکن مهر سه‌جانبه در استان قزوین در دست ساخت است که در صورت پرداخت به موقع سهم آورده متقاضیان، بخشی از آنها تا پایان نیمه نخست سال آینده قابل واگذاری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پروژه‌های مسکن سه‌جانبه، ادارات راه و شهرسازی به عنوان متولی تأمین زمین، بانک‌ها به عنوان متولی تأمین تسهیلات و پیمانکار سازنده به عنوان مجری سهیم هستند، اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط در شهرهای آبیک و مهرگان می‌توانند برای دریافت مسکن سه‌جانبه با مراجعه به ادارات پست ثبت‌نام کنند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین، میزان تسهیلات بانکی پیش‌بینی شده برای مسکن مهر سه‌جانبه را 250 میلیون ریال به ازای هر واحد اعلام و اضافه کرد: سهم متقاضیان با توجه به مساحت واحدها حدود 100 میلیون ریال می‌باشد که در سه قسط دریافت می‌شود.

پورکریم همچنین شرایط دریافت مسکن مهر سه‌جانبه را تأهل، سرپرستی خانوار، عدم استفاده از تسهیلات دولتی برای خانه‌دار شدن و پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا اعلام کرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول