اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:

4500 واحد مسکن مهر تا پایان آبان‌ در بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان بوشهر تا پایان آبان ماه افتتاح می‌شود.

4500 واحد مسکن مهر تا پایان آبان‌ در بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی صبح امروز در نشست شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه 31 هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر در حال ساخت است اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال بیش از 10 هزار واحد از این تعداد افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وی بیان کرد: تا پایان آبان‌ ماه نیز 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: برای سال آینده نیز ساخت 3 هزار و 272 واحد مسکن مهر در استان پیش‌بینی شده، ضمن اینکه امسال مشکل خاصی در تامین زیرساخت‌های مسکن مهر نداریم.

صفایی خاطر نشان کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت‌های مکسن در برازجان، بوشهر، گناوه و دیون سال‌های گذشته پیش‌بینی کردیم که باید این اعتبار را به خوبی جذب و هزینه کنیم.

وی در ارتباط با اقدامات روبنایی مسکن مهر در استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات اختصاص یافته از سوی وزیر راه و شهرسازی ساخت شش مسجد در دستور کار داریم که تاکنون 480 میلیون تومان برای این کار اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: مسجد طرح مسکن مهر خورموج و اهرم هرکدام 15 درصد، برازجان یک 35 درصد و برازجان دو 20 درصد، بوشهر 40 درصد و عالی‌شهر هم 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صفایی اذعان داشت: اقدام دولت در اجرای طرح مسکن مهر یکی از اساسی‌ترین اقدامات برای تامین مسکن اقشار مختلف مردم بوده که تاکنون هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ساخت مسکن به منظور تسریع در ساخت واحدهای مسکن در استان باید تعامل و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

صفایی در پایان متذکر شد: مسکن مهر 340 واحدی گناوه به نام حضرت علی(ع) نامگذاری شده و دیگر پروژه‌های مسکن مهر مورد نیاز را به نام ائمه نامگذاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول