اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حضور رئیس جمهور در استان مرکزی

639 واحد مسکن مهر در خمین افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خمین از افتتاح و بهره‌برداری از 639 واحد مسکونی از واحدهای طرح مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

639 واحد مسکن مهر در خمین افتتاح می‌شود

علیرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با حضور رئیس جمهور به منظور افتتاح و بهره‌برداری از 11 هزار واحد مسکونی مهر در استان، 639 واحد نیز در شهر امام(ره) افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مسکن مهر به خوبی توانسته است مشکل مسکن این شهر را برطرف کرده و بخش قابل توجهی از مردم را خانه‌دار کند.

فرماندار خمین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های راهسازی و راهداری این شهرستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 15 پیمانکار راهسازی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مشغول عملیات راهسازی هستند.

کریمی ادامه داد: این پیمانکاران ساخت محور 45 کیلومتری خمین به محلات، محور 70 کیلومتری خمین به الیگودرز، 61 کیلومتری خمین به اراک، 71 کیلومتری خمین به شازند، 35 کیلومتری خمین به گلپایگان را در دست اقدام دارند.

وی اعتبار این پروژه‌ها را 271 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: کل‌ راه‌های روستایی خمین 361 کیلومتر است که از این میزان 319 کیلومتر راه آسفالته، 19 کیلومتر خاکی و 23 کیلومتر راه شوسه است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول