اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غیاب مدیران ورزش کرمان

سالروز درگذشت مرحوم نظریه برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین سالروز درگذشت مربی فقید فوتبال استان کرمان مرحوم منصور نظریه با حضور جمعی از اهالی و پیشکسوتان ورزش و در غیاب مسئولان ارشد ورزش استان برگزار شد.

سالروز درگذشت مرحوم نظریه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان چهارمین سالروز درگذشت پیشکسوت فقید فوتبال استان کرمان مرحوم ایرج نظریه با حضور جمعی از پیشکسوتان و اهالی ورزش طی مراسمی در محل سالن شهرداری کرمان برگزار شد.

در این آیین پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و مدیحه‌سرایی، ایرانمنش و عسکری از پیشکسوتان ورزش استان کرمان به بیان سخنانی و خاطراتی از مرحوم نظریه پرداختند.

سپس حاضران با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه در برابر جایگاهی که به منظور یادبود آن مرحوم در سالن ایجاد شده بود در قالب دو تیم پیشکسوتان یک بازی فوتبال برگزار کردند.

به گزارش فارس، مرحوم نظریه از بزرگان فوتبال استان کرمان بود که بیش از هر چیز به اخلاقیات و رعایت اصول و قواعد پهلوانی در ورزش توجه داشت وی طی دوران حیاتش در تیم‌های مختلفی مربیگری کرد که اوج کار این مربی در دهه 70 با تیم فوتبال صنعت مس بود.

مرحوم نظریه سابقه مربیگری در تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان استان، شهرداری  و زغال‌سنگ کرمان و گل‌گهر سیرجان را در کارنامه‌اش دارد وی همچنین سابقه معاونت ورزش همگانی تربیت‌بدنی کرمان را بر عهده داشت.

شهبازی مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در این آیین حضور داشت، اما غیبت مدیران و مسئولان ارشد ورزش استان کرمان در این مراسم تعجب‌برانگیز بود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول