اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تدوام حرکت سینه‌خیز تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که ابقای آن بر اثر مسائل مالی و تصمیمات شورای بندرعباس تا چند هفته مانده به آغاز لیگ دسته یک در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، با گذشت 8 هفته از لیگ کماکان اوضاع خوبی ندارد.

تدوام حرکت سینه‌خیز تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در حالی تیم شهرداری این شهر در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج‌فارس به نتیجه تساوی دست یافت که شاگردان عباس سرخاب برای اینکه بتوانند خود را از قعر جدول نجات دهند چاره‌ای نداشتند به جز اینکه در هفته هشتم لیگ میهمان خود شهرداری تبریز را از پیش‌رو بردارند.

از سوی دیگر فراز کمالوند که هدایت شهرداری تبریز را بر عهده دارد با بازیکنان نامی خود شعیب رضایی و علی علیزاده آمده بود تا در بندرعباس با دست پر به تبریز برگردد که تا حدودی نیز موفق به این کار شد.

شهرداری بندرعباس که تا پایان هفته هفتم در رده سیزدهم جدول ایستاده بود با ترکیبی جدید مقابل شهرداری تبریز صف‌آرایی کرد اما این ترکیب هم چاره‌ کار برای سرخاب و شاگردان آن نشد.

در دقیقه‌ هشت بازی روی غفلت مدافعان شهرداری دروازه این تیم توسط امیر محبی باز شد تا نارنجی‌پوشان بار دیگر مقابل هواداران خود طعم شکست را بپذیرند.

پس از این گل هواداران شهرداری که تعداد آن‌ها به 100 نفر هم نمی‌رسید به بازیکنان شهرداری روحیه دادند و با تشویق‌های خود باعث شدند تا خیلی زود شهرداری گل خورده را جبران کند.

در دقیقه دوازده بازی روی اشتباه شعیب رضایی مدافع با‌تجربه شهرداری تبریز مهدی ودادی با یک توپ ربایی گل مساوی را برای نارنجی‌پوشان به ثمر رساند تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم هر چند شهرداری بندرعباس بهتر از شهرداری تبریز بازی کرد اما باز هم شاهد یک بازی سرد و کسل‌کننده بودیم که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

عباب سرخاب در این راستا به خبرنگار ما گفت: بازی نفس‌گیری در مقابل شهرداری تبریز انجام دادیم و هر دو تیم مدعی برای کسب پیروزی در این میدان بودند.

وی اظهار داشت: شهرداری تبریز از لحاظ تجربه و نفرات برتر از ما بود ولی باید بگویم بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند و تیم شهرداری روز به ‌روز بهتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری گفت: بدشانسی‌های ما هنوز به پایان نرسیده است و اگر بتوانیم در دیدارهای آینده دو یا سه پیروزی پشت ‌سر هم داشته باشیم تیم جان خواهد گرفت و خود را به عنوان یک مدعی صعود به لیگ برتر معرفی خواهد کرد.

سرخاب اضافه کرد: تیم شهرداری تبریز در نیمه اول خوب ظاهر شد ولی در نیمه دوم همه‌کاره زمین نارنجی‌پوشان شهرداری بندرعباس بودند اما موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.

وی مشکلات تیم شهرداری بندرعباس را جزئی دانست و گفت: آسیب‌دیدگی برخی از بازیکنان باعث شده است که نتوانیم از توان همه بازیکنانم به خوبی بهره ببریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از معضلات اصلی تیم مشکل روحی بازیکنان است که تنها با پیروزی‌های پشت ‌سر هم بر‌طرف خواهد شد.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس افزود: تیم‌های حاضر در گروه «ب» مسابقات لیگ یک از نظر امتیازی چندان با هم فاصله ندارند و فاصله تیم چهارم جدول با تیم چهاردهم تنها 9 امتیاز است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس امتیازات بسیار مهمی را از دست داده است؛ در دو بازی اول فصل غافلگیر شدیم و دو باخت در کارنامه ما ثبت شد.

سرخاب گفت: هواداران بدانند که اجازه نخواهم داد که تیم شهرستان خطر سقوط به لیگ دسته دوم را احساس کند و من نیز شرمنده این هواداران نخواهم شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری پس از پایان بازی مقابل شهرداری بندرعباس گفت: بازی بسیار خوب و روانی انجام دادیم اما با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

فراز کمالوند ادامه داد: روی اشتباه مدافع خودمان دروازه‌مان باز شد وگرنه شهرداری بندرعباس کارگروهی و برنامه‌ای برای زدن گل نداشت.

وی گفت: موقعیت گل‌های ما نسبت به شهرداری بندرعباس بیشتر بود اما هیچ‌‌کدام به گل تبدیل نشد.

کمالوند اظهار داشت: شهرداری هواداران بسیار خوبی دارد و در این بازی هواداران فقط به تشویق تیم خودشان پرداختند.

در پایان هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شهرداری بندرعباس با هشت امتیاز در مکان دهم و شهرداری تبریز با 10 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

حال باید دید سرخاب کارکشته که به نظر بسیاری از کارشناسان پایه‌های تیم آلومینیوم هرمزگان را در سال‌های گذشته بنا گذاشت و سبب صعود این تیم به دسته برتر شد، آیا می‌تواند تیم شهرداری بندرعباس را نیز که در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های زیادی داشته است، به صدر جدول نزدیک کند.

---------------------------

گزارش از محمود رئیسی

---------------------------

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول