اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر مدرس AFC

24 مربی فوتبال قم مدرک C آسیا گرفتند

خبرگزاری فارس: مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال استان‌ قم برای نخستین بار موفق به کسب مدرک مربیگری درجه C آسیا شدند.

24 مربی فوتبال قم مدرک C آسیا گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هیئت فوتبال استان قم در تلاش برای افزایش دانش و علم روز مربیان فوتبال استان قم و همچنین ارتقای سطح دانش آنها در زمینه مربیگری این رشته ورزشی پر مخاطب، اقدام به برگزاری دوره مربیگری درجه C آسیا کرد.

این دوره آموزشی به همت کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم و با حضور مربیان جوان و آینده‌دار این رشته ورزشی برگزار شد و در پایان دوره‌های آموزشی تئوری و عملی و همچنین آزمون‌های به عمل آمده، مربیان حاضر در دوره موفق به کسب مدرک مربیگری درجه C آسیا شدند.

بعد از پشت سر گذاشتن آموزش‌های مختلف توسط مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوره‌ای که 24 مربی فوتبال قم در آن حضور داشتند، مراسم اختتامیه این دوره مربیگری C آسیا در ورزشگاه تختی قم برگزار شد و این دوره رسماً خاتمه یافت.

با برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم، دوره مربیگری C کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای چندمین بار در سال‌های اخیر در استان قم برگزار می‌شد، در حالی به پایان رسید که مربیان جدیدی به جرگه مربیان با دانش فوتبال در تلاش برای رشد و ارتقای این رشته اضافه شدند.

این دوره مربیگری در حالی با تدریس رضا کردی از سرمایه‌های مربیگری فوتبال استان قم برگزار شد که با پایان این کلاس 24 نفره، مراسم اختتامیه آن با حضور مسئولین هیئت فوتبال استان قم به انجام رسید.

در این مراسم ابراهیم نیکوگفتار سرپرست هیئت فوتبال استان قم، غلامرضا مفیدی عضو هیئت رئیسه، مهدی رضایی‌نژاد مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال، حسین گنجیان دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال، حبیب رضایی‌نژاد مسئول فرهنگی و تنی چند از دیگر تلاشگران فوتبال قم حضور داشتند که هر کدام به ایراد سخنانی در باب اهمیت تلاش برای توسعه فوتبال قم پرداختند.

ابراهیم نیکوگفتار در سخنان خود ضمن ابراز رضایت از این دوره، کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم را یکی از فعال‌ترین کمیته‌های آموزش در کشور دانست که تلاش‌های مثمرثمری در راستای ارتقای دانش و علوم این رشته ورزشی انجام داده است.

وی ضمن اشاره به پیشرفت‌های قم در زمینه فوتبال به ویژه مربیگری از برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتبال برای افزایش دانش مربیان فوتبال قم در آینده در قم خبر داد.

در پایان این مراسم از زحمات رضا کردی سرمربی سابق تیم‌های فوتسال دانشگاه علوم پزشکی قم، آلومینیوم اراک، ارم کیش قم، کیش ایر قم و پرسپولیس تهران که در حال حاضر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا است، به صورت ویژه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول