اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فوتبال نساجی مازندران همچنان بر نوار پیروزی

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های فوتبال لیگ یک آزادگان، نساجی مازندران همچنان بر روی نوار پیروزی جای دارد.

فوتبال نساجی مازندران همچنان بر نوار پیروزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از ساری، از سری رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، بازی بین دو تیم نساجی مازندران و مس سرچشمه کرمان در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار شد.

این دیدار درحالی سوت بازی آن پس از یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت جان باختگان سیل اخیر بهشهر به صدا درآمد که حدود 7 هزار تماشاگر از نزدیک آن را مشاهده کردند.

از ابتدای این دیدار معلوم بود که هر دو تیم برای گرفتن امتیاز به میدان آمده بودند و مس سرچشمه کرمان با سرمربیگری داود مهابادی جوان و باسابقه و در آن سوی میدان نساجی مازندران با یک سرمربی بومی و با تجربه بهره می‌بردند.

در نیمه اول از همان دقایق ابتدایی نساجی حملات خود را از جناحین طراحی کرده بود تا بتواند از موقعیت‌های ارسال و ضربات مستقیم بهره ببرد ولی مس سرچشمه با یک بازی نسبتا فیزیکی سعی در برهم زدن نظم بازی بوده تا با این تفکر در ضد حملات به گل دست یابند.

در این نیمه از دقیقه 20 بازی یک نبرد سراسر هجومی از تیم نساجی دیده شد که میثم خداشناس کاپیتان تیم نساجی توانست چند موقعیت حساس بر روی دروازه حریف بوجود آورد.

نیمه اول این دیدار حساس با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و نیمه دوم که نیمه مربیان نام داشت با تعویض مصطفی نوربخش بازیکن تیم نساجی و آمدن علی عشوری‌زاد تیم نساجی با یک تاکتیک خاص بازی را از خود به نمایش گذاشته بود که تمامی تماشاگران این دیدار را به وجد آورد و در دقیقه 68 بازی روی ارسال خوب بازیکن جوان قائمشهری مجتبی رمضانی دیگر بازیکن جوان تیم محمد عباس‌زاده با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

نساجی که با این گل توانسته بود دقایق کوتاه دل هوادارانش را شاد کند تا اینکه در دقیق 77 بازی روی ارسال بازیکن مازندرانی تیم مس حسن نجفی بازیکن تیم مس نادر فتح‌الهی را صاحب توپ کرده و این بازیکن از این موقعیت با یک بغل پا توانست گل تساوی این دیار را به ثمر رساند.

نساجی هم پس از این گل با ارسال‌های مستقیم و جناحین خود تا دقیقه 88 چند موقعیت صددرصد گل را از دست داده است.

در دقیقه 88 بازی با یک کار از قبل تمرین شده میثم خداشناس با یک ارسال از جناح راست زمین توانست محسن میرابی را صاحب توپ کرده که این بازیکن از این موقعیت استفاده کرده و با یک ضربه سر گل برتری این دیدار را به ثمر رساند.

البته داوری این دیدار مهم نیاز به بررسی از سوی کارشناسی کارشناسان امر داوری دارد چراکه داور این دیدار در چند موقعیت حساس نبض بازی را از هر دو تیم گرفته بود.

این دیدار نفس‌گیر با نتیجه دو بر یک به نفع تیم نساجی به پایان رسید تا نساجی همچنان با چهار برد پیاپی بر روی نوار پیروزی خیمه زند.

نساجی پس از این برد با 16 امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به گسترش فولاد تبریز در پله سوم جدول رده‌بندی گروه الف این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول