اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سلماس:

باید با زبان هنر پاسخ مهاجمان به اسلام را داد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: باید با زبان فرهنگ و هنر پاسخ مهاجمان به دین مبین اسلام را داد و مقابل دشمنان این دین ایستادگی کرد.

باید با زبان هنر پاسخ مهاجمان به اسلام را داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، رامین وهابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه هنرهای تجسمی از امروز به مدت یک هفته در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 80 اثر از هنرمندان شهرستان در رشته‌های طراحی، نقاشی، سیاه قلم و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

وهابی افزود: این نمایشگاه در دو شیفت صبح و عصر برای بازدید تمام علاقه‌مندان و عموم مردم برپا می‌شود.

وی گفت: در این مراسم از چهار نفر شاعر که سروده‌ای در رابطه با غدیر دارند، تجلیل به عمل می‌آید.

وهابی با اشاره به فرارسیدن 13 آبان روز دانش‌آموز بیان داشت: دانش‌آموزان می‌توانند در کلاس‌های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شرکت کرده و استعدادهای خود را در زمینه‌های هنری کشف کرده و به فعل برسانند.

وهابی خاطرنشان کرد: به مناسبت 13 آبان به 10 نفر از دانش‌آموزان که در مسابقه نقاشی شرکت کرده‌اند، جوایز نقدی اهداء می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت فیلم موهن ضداسلامی بیان داشت: ساخت فیلم موهن و ضداسلامی صهیونیستی، آمریکایی نشان‌دهنده ضعف استکبار و هراس آنان از رواج بیش از پیش اسلام در جامعه غربی است.

وهابی افزود: حمله فرهنگی و هنری به ساحت مقدسات را جز با زبان هنر و فرهنگ نمی‌توان پاسخ قاطع، کوبنده و تاثیر‌گذار داد و این عمل قبیح باید توسط تمام هنرمندان متعهد اصحاب فرهنگ، هنر و خرد با زبان و قلم به بهترین نحو ممکن محکوم شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول