اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان:

10 اثر هنری از همدان به جشنواره ملی المپیاد هنری راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: در نخستین المپیاد هنری دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور از بین 99 اثر ارسالی از همدان، آثار هنری 10 نفر مجوز حضور در جشنواره را کسب کرد.

10 اثر هنری از همدان به جشنواره ملی المپیاد هنری راه یافت

مسعود ویژه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در نخستین المپیاد هنری دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور از بین 99 اثر ارسالی از همدان، آثار هنری 10 نفر از دانشجویان مرکز همدان مجوز حضور در این جشنواره ملی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این آثار هنری در رشته‌های مختلف شامل طراحی پوشاک، نقاشی ایرانی، نقاشی، تصویربرداری، عکس و موسیقی تک‌نوازی است، عنوان کرد: قرار بر این است که این جشنواره از تاریخ 17 تا 19 آبان ماه امسال در بندرعباس برگزار شود.

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: به مناسبت ورود دانشجویان جدید مقطع کارشناسی (ترمی و پودمانی) و توجیه نکات آموزشی، دانشجویی و فرهنگی و همچنین عید سعید غدیر خم جشنی در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی از ساعت 14 تا 16 بعد از ظهر روز دوشنبه مورخ 15/8/91 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنران این جشن «معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان» و «مسئول حراست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان» است، افزود: قرعه‌کشی برای اعزام دانشجویان در دهه سوم محرم به عتبات عالیات نیز قرار است در این مراسم انجام می‌شود.

ویژه با اشاره به اعزام دانشجویان این مرکز به مشهد مقدس و قم و جمکران طی روزهای 13 و 14 آبان‌ماه نیز گفت: جلسه هم‌اندیشی اساتید به منظور ارتقای سطح علمی، آموزشی و اخلاقی اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک همدان نیز همزمان با نزدیکی عید سعید غدیر خم با سخنرانی استاد حجت‌الاسلام مضاهری، روز پنج‌شنبه مورخ 11/8/91 ساعت 18:30 در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک همدان، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن باشکوهی در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک همدان به مناسبت عید غدیر خم با کیکی به وزن 100 کیلو برای دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مداح این مراسم «حاج حسین رجبی» و سخنران نیز «حجت‌الاسلام مظاهری» است و مراسم روز یکشنبه مورخ 14/8/91 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول