اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان خبر داد

برگزاری جشن ولایت در 440 کانون فرهنگی هنری مساجد هرمزگان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از برگزاری جشن ولایت در 440 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد.

برگزاری جشن ولایت در 440 کانون فرهنگی هنری مساجد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و در پیش بودن عید غدیر خم، جشن‌های بزرگ ولایت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان هرمزگان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کانون‌ها به صورت پایگاه ویژه، برنامه‌های جشن عید غدیر را با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برگزار می‌کنند.

به گفته مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان، برگزاری آیین‌های جشن و سرور، مولودی‌خوانی، جلسات پرسش و پاسخ پیرامون شبهات غدیر و سخنرانی کارشناسان دینی با هدف تبیین جایگاه و نقش ولایت در دین مبین اسلام از شاخص‌ترین برنامه‌های کانون‌ها در این ایام است.

پهلوانی برگزاری مسابقات فرهنگی غدیر و ولایت، توزیع کتاب با موضوع ولایت و غدیر، برپایی شب شعر، اجرای نمایش‌های آیینی، دیدار با سادات و همایش پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های جشن ولایت در کانون‌های مساجد استان هرمزگان برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اضافه کرد: قرائت خطبه غدیر در سطح مساجد، ختم صلوات، انعکاس اخبار و اطلاعات جشن‌های غدیر و دهه ولایت از طریق وبلاگ و وب سایت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان از برنامه‌های جشن ولایت در کانون‌های هرمزگان است.

پهلوانی اظهار داشت: برگزاری مراسم عقد اخوت، محافل انس با قرآن، ارسال پیامک، نصب بنر، آذین‌بندی و چراغانی کردن سردرب مساجد و کانون‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول