اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر:

خطوط قرمز در هنر باید رعایت شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: باید تلاش کنیم تا خطوط قرمزی که در هنر در نظر گرفته شده است به طور کامل اجرا شود.

خطوط قرمز در هنر باید رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدرضا بنی‌هاشمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره تئاتر بسیج خوزستان اظهار داشت: خطوط قرمزی که برای هنر در جامعه در نظر گرفته شده است باید اجرایی شود و همه باید به این خطوط و محدوده‌ها پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به هنر متعهد بسیار تاکید دارند، افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که هر تفکر، اندیشه و جریانی که در قالب هنر ریخته نشود ماندگار نمی‌شود و این مهم را باید بسیار مورد توجه قرار داد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری هنر تنها زبانی است که می‌تواند باعث ماندگاری یک جریان و اندیشه باشد و باید در این باره تلاش کنیم.

وی زبان هنر را بسیار تاثیرگذار و جاذب دانست و گفت: عرصه هنر و زبان هنر بسیار تأثیرگذار است و می‌توان مشکلات زیادی را بدون هیچ‌گونه توهین مطرح کند و در راستای رفع آن‌ها گام بردارد.

بنی‌هاشمی با اشاره به اینکه گروه‌های هنری شوشتر باید تلاش بیشتری کنند، تاکید کرد: گروه‌های هنری شهرستان شوشتر باید تلاش بیشتری برای فعالیت‌های هنری انجام دهند و در این باره باید کوشید تا از این گروه‌ها حمایت شود و در این باره از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

 

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول