اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

ظرفیت‌‌های هنری ابرکوه مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه خواستار توجه بیشتر به ظرفیت‌های فرهنگی هنری ابرکوه و توجه بیشتر به هنرمندان شهرستان برای اجرای برنامه‌های آنها شد.

ظرفیت‌‌های هنری ابرکوه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار فارس در ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جلسه تودیع و معارفه رئیس و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه اظهار داشت: پتانسیل و استعدادهای جوانان هنرمندان ابرکوه می‌طلبد که خواسته‌های به حق آنان به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: انتظاراتی که از مجموعه اداره ارشاد اسلامی شهرستان داریم و توقعی که از اداره کل برای به نتیجه رسیدن آنها داریم، موضوعی خارج از روال و غیرممکن نیست.

حسینی یادآور شد: ابرکوه شهرستانی با ظرفیت بالای فرهنگی، دینی و باستانی و دارای شایستگی‌های منحصر به فرد در عرصه‌های ایمانی و اعتقادی و توانمندی‌های هنری است که باید از آنها بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

وی خطاب به سرپرست اداره ارشاد اسلامی ابرکوه خاطرنشان کرد: باید برای شاعران انگیزه ایجاد شود و آنها را منسجم کرد و برای تمام هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری ارزش قائل شد و ارشاد اسلامی شهرستان چتری برای حمایت از تمام هنرمندان بگستراند.

حسینی تأکید کرد: باید با ارائه برنامه‌های نظام‌مند و طرح و برنامه و تبیین اهداف آینده نسبت به جذب بودجه‌های فرهنگی اقدام کرد.

در این مراسم جواد عادل به عنوان رئیس اداره ارشاد ابرکوه معرفی شد.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول