اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر زنجان

روز تاسیس شهرداری زنجان به عنوان روز شهردار انتخاب شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر زنجان از تصویب سالروز تاسیس شهرداری زنجان به عنوان روز شهردار در شورای شهر زنجان خبر داد.

روز تاسیس شهرداری زنجان به عنوان روز شهردار انتخاب شد

امامعلی دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه همه اصناف در طول سال روزی به نام خود دارند، اظهار داشت: در تقویم سالانه ایران روزی به نام شهرداری وجود ندارد.

وی با اشاره به ضرورت نامگذاری روز یا هفته‌ای خاص به نام شهرداری خبر داد و افزود: ارائه خدمات انجام شده و معرفی وظایف و عملکردهای شورا در روز یا هفته‌ای خاص از ضروریات است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان با اشاره به نقش مهم مرحوم علی‌اکبر توفیقی در تاسیس شهرداری زنجان تصریح کرد: انتخاب روز تولد مرحوم توفیقی به عنوان روز شهردار از پیشنهادهای مسئول روابط عمومی شورا بود.

وی اضافه کرد: شورا با انتخاب سالروز تاسیس شهرداری زنجان به عنوان روز شهردار موافقت کرده است.

دادخواه برگزاری نمایشگاه، معرفی خدمات ارائه شده به شهروندان و ارائه خدمات رایگان توسط شهرداری را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز شهردار در زنجان اعلام کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد هفته یا روز بودن، شهردار تصریح کرد: به نظر می‌رسد با برگزاری هفته، خدمات شهرداری بهتر معرفی شود.

نایب رئیس شورای شهر زنجان ادامه داد: روز یا هفته شهردار یک سال به صورت آزمایشی برگزار می‌شود.

وی بررسی انعکاس و بازخورد برگزاری روز یا هفته شهردار را به صورت آزمایشی از اهداف اعلام کرد و گفت: اگر برگزاری این روز بازخورد مثبتی داشته باشد، پیشنهاد انتخاب چنین روزی به شورای انقلاب فرهنگی ارائه می‌شود.

شایان ذکر است، روز شهردار با پیشنهاد اتاق فکر و رسانه در شورای شهر زنجان تصویب شد و قرار است در این روز با دامنه یک هفته، شهرداری برنامه‌های فرهنگی، هنری، عمرانی و آبادانی و همچنین اعطای امتیازات ویژه به شهروندان که موجبات شور و نشاط جامعه را فراهم می‌کند برگزار کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول