اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی شعبه جنوب شرق اعلام کرد

استقبال بی‌نظیر مردم دلگان از نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی شعبه جنوب شرق گفت: به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شهرستان دلگان برگزار که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

استقبال بی‌نظیر مردم دلگان از نمایشگاه کتاب

حجت‌الاسلام قادر بخش‌‌بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همزمان با هفته ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیرخم، به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شهرستان دلگان استان سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.

وی افزود: استقبال مردم شهرستان دلگان از نمایشگاه کتاب در طی برگزاری آن قابل توجه بود، به طوری‌ که تقریبا در تمامی ساعات روز شاهد ازدحام جمعیت در نمایشگاه بودیم.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی شعبه جنوب شرق با قدردانی از استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی دفتر تبلیغات در این شهرستان ادامه داد: نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از تاریخ 10 آبان ‌ماه آغاز شده و تا امروز در دلگان بر پا خواهد بود.

بامری تصریح کرد: در این نمایشگاه 2 هزار و 500 جلد کتاب با تخفیف 20 درصد به علاقمندان عرضه می‌شود.

وی افزود: همچنین هزار حلقه نرم‌افزار مذهبی، 500 برگ بروشور با عنوان غدیر در کلام رهبری و پوسترهایی با موضوع غدیر به صورت رایگان در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی شعبه جنوب شرق گفت: این اقدام فرهنگی در منطقه نشان از اهمیت دادن مردم به امر کتاب و محصولات فرهنگی دارد که امیدواریم چنین برنامه‌های فرهنگی استمرار یابد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول