اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان اعلام کرد

خبر خوش برای فضای نمایشگاه کتاب در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: باید فضایی در خور و همسنگ با مخاطبان نمایشگاه کتاب تدارک دیده شود به همین دلیل اقداماتی در این مورد صورت گرفته که در آینده نزدیک خبر آن اعلام می‌شود.

خبر خوش برای فضای نمایشگاه کتاب در کرمان

اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: کتاب میراثی ماندگار و عنصری رشدآفرین و روشنگر در عرصه زندگانی بشر است.

نجار افزود: افتخار ما نیز در این است که فرهنگ و باورهای دینی ما مبتنی بر ارزش، بینش و دانش و ارجمندی کتاب و نگارش است و خداوند منان معجزه ابدی محبوب‌ترین فرستاده‌اش را کتاب قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه جریان‌ساز توجه افکار عمومی در استان کرمان به کتاب محسوب می‌شود و تازه‌های نشر را به مخاطبان عرضه می‌دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری گسترش بیش از پیش فرهنگ کتابخوانی در جامعه است و در این زمینه طی چند سال اخیر اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب باید همچنان تلاش کنیم.

وی با اشاره به صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه کتاب کرمان در مورد جشن دو برابر شدن شاخص‌های کتابخوانی در کشور افزود: باید شرایطی به وجود آید تا کتاب‌محوری در تمام برنامه‌های اجرایی و طراحی برنامه‌های بلند مدت در حوزه کتاب یکی از اولویت‌های کاری ما در این زمینه باشد.

وی با اشاره به فضای برگزاری نمایشگاه کتاب اذعان داشت: حضور اقشار گسترده‌ای از مخاطبان، فرهیختگان، هنرمندان و سایر اقشار مردم می‌طلبد تا فضایی در خور و همسنگ با مخاطبان این نمایشگاه تدارک دیده شود به همین دلیل اقداماتی در این مورد صورت گرفته که در آینده نزدیک خبر آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول