اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

2 نمایشگاه کتاب در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در هفته کتاب، دو نمایشگاه کتاب در گناباد برگزار می‌شود.

2 نمایشگاه کتاب در گناباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جلسه بیستمین دوره هفته کتاب که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تکنولوژی سبب سرعت انتقال اطلاعات شده نه اینکه ما را از کتاب و بهره‌برداری از آن مستغنی سازد و کتاب موضوعی حذف شدنی نیست.

وی افزود: به لحاظ توسعه فرهنگ کتاب و ایجاد علاقه و شوق در عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی هفته کتاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قنبری تصریح کرد: برگزاری دو نمایشگاه کتاب، مراسم جشن کتاب، مسابقه کتابخوانی از کتاب 10 گفتار استاد مطهری و ایستگاه سیار کتاب از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول این هفته است.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه از تازه‌های نشر خانه کتاب ،بازدید از کتابخانه مشارکتی اداره زندان، بازدید مدارس از کتابخانه‌ها، طرح مبادله کتاب از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

قنبری گفت: دانشگاه‌ها، اداره آموزش و پرورش و حوزه علمیه شهرستان مشخصات نویسندگانی را که تالیف یا تالیفاتی در سال گذشته داشته‌اند با یک نسخه از اثر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند تا در مراسم جشن کتاب از نویسندگان برتر تجلیل به‌عمل آید.

قنبری افزود: جهت اطلاع‌رسانی و اشاعه فرهنگ کتابخوانی تلویزیون شهری نیز در این ایام آگهی‌هایی با موضوع اهمیت کتاب و مطالعه پخش خواهد کند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول