اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

نمایشگاه کتاب کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان روز جمعه با حضور ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش می‌یابد.

نمایشگاه کتاب کرمان افتتاح می‌شود

احمد سعیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان فردا جمعه همزمان با عید سعید قربان با حضور ‌سید ‌محمد حسینی ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش می‌یابد.

وی افزود: این نمایشگاه در دهه ولایت و امامت با حضور بالغ 650 ناشر در محل نمایشگاه‌های کرمان ساعت 16 روز جمعه پنجم آبان ماه افتتاح می‌شود.

سعیدی ابراز داشت: سال جاری در نهمین نمایشگاه کتاب کرمان‌ با رایزنی‌های صورت گرفته بخش بین‌الملل نیز در سطح گسترده‌ای به این نمایشگاه افزوده شده است.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه در فضایی معادل 18 هزار متر مربع برپا می‌شود که 13 هزار متر از آن در قالب 18 سالن و غرفه‌های نمایش و فروش کتاب اختصاص دارد.

سعیدی خاطر‌نشان کرد: برنامه‌های جنبی متعددی با حضور کارشناسان و اهل فن مانند دوره‌های قبل برگزاری نمایشگاه کتاب کرمان تدارک دیده شده‌ که نشست‌های تخصصی نقد کتاب، ادبیات پایداری، جنگ نرم، جنگ سایبری، ادبیات داستانی کرمان از آن جمله است.

وی گفت: غرفه‌های تخصصی حجاب و عفاف‌، تازه‌های کتاب، مطبوعات استان کرمان و دفاع مقدس از غرفه‌هایی است که به شکل ویژه در نمایشگاه کتاب کرمان وجود دارد، علاوه بر اینکه از 35 ناشر و موسسه استانی نیز دعوت شده است.

سعیدی ابراز داشت: تجلیل از کتاب فروشان استان، معرفی کتب دفاع مقدس، مراسم جشن ولایت، همایش غدیر، همایش شب شعر ولایت و تکریم ولایت و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌های جنبی نهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان است.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های استان کرمان نیز‌ برای معرفی توانمندی‌های خود در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول