اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

600 ناشر در نمایشگاه کتاب کرمان شرکت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 600 ناشر در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان شرکت دارند.

600 ناشر در نمایشگاه کتاب کرمان شرکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی در آیین افتتاح نهمین نمایشگاه کتاب کرمان اظهار داشت: رویدادهای فرهنگی ارزشمندی از ابتدای شهریور ماه سال جاری در استان کرمان رخ داده که نمایشگاه کتاب از حیث جذابیت پرمخاطب‌ترین برنامه است.

این مسئول ابراز داشت: نمایشگاه کتاب کرمان در فضای 18 هزار متر مربع شامل 16 سالن و به صورت تفکیک شده در حوزه‌های مختلف دایر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به شرکت 600 ناشر در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان عنوان کرد: 50 ناشر کرمانی در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در 500 غرفه عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد:‌ برنامه‌های مختلفی از جمله نشست‌های تخصصی، جلسات نقد و بررسی، ادبیات پایداری، جنگ نرم، ادبیات داستانی کرمان و... به عنوان برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده است.

سعیدی افزود: همچنین برنامه‌های ویژه‌ای شامل جشن‌های با موضوع امامت و و لایت، همایش بزرگ غدیر، شب شعر ولایت، معرفی کتب دفاع مقدس به ویژه تولیدات استان، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و... در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های کتاب فضای تعاملی خوبی برای ناشران و اهالی کتاب و دانشجویان فراهم کرده تا بهترین بهره‌برداری در حوزه انس و الفت با کتاب رقم بخورد.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول