اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان همدان خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب در 2 مجتمع فرهنگی همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری نمایشگاه کتاب در دو مجتمع شهید آوینی و بوعلی سینای همدان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در 2 مجتمع فرهنگی همدان

محمدعلی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته کتاب از 20 تا 27 آبان ماه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این راستا برنامه‌هایی را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است که در این راستا برگزاری نمایشگاه می‌تواند مؤثر باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان بیان داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب در دو نقطه مجتمع شهید آوینی و مجتمع بوعلی سینا قطعی است اما در سایر نقاط با همکاری و هماهنگی شهرداری نمایشگاهی برگزار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته عصر شعر با حضور شعرا با موضوع کتاب برگزار می‌شود و شاعران این عرصه به اهمیت موضوع کتاب می‌پردازند.

فرجی با بیان اینکه کتاب باید در هر مکان و زمانی مهم شمرده شود، یادآور شد: در هفته کتاب و کتابخوانی اهدای کتاب به دستگاه‌های فرهنگی و مراکز فرهنگی نیز از سوی اداره ارشاد صورت می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: اجرای نمایش با موضوع کتاب دیگر برنامه‌ای است که در این هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول