اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

اختلاف، ثمره‌ای جز باورسوزی ندارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت‌: اختلاف در داخل کشور آن هم بین سران سه قوه ثمره‌ای جز باور‌سوزی در بین مردم ندارد.

اختلاف، ثمره‌ای جز باورسوزی ندارد

کمال‌الدین پیر‌موذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با استقبال از فرمایش مقام معظم رهبری در کاستن از التهابات و تنش‌ها در جامعه اظهار داشت: همانگونه که رئیس مجلس در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری تاکید کردند که مجلس از رهنمودهای ناصحانه و خیر‌خواهانه مقام معظم رهبری حمایت می‌کند و گوش به فرمان می‌باشد به یقین مجلس تلاش خواهد کرد تا با تزریق و تولید کمترین تنش در جامعه اهداف اصیل نظام را در تقویت اتحاد و باور جامعه به وجود آورد.

وی با اعلام اینکه در چنین شرایط حساس نباید به اختلاف‌نظرهای سلیقه‌ای دامن زده شود، خاطرنشان کرد: مردم در حالی مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند که امیدوارند با همدلی‌ها و هم‌افزایی‌ها روز به روز دامنه مشکلات کاسته شود و ما کمتر شاهد گرفتاری‌ها و مشکلات عمومی باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب جزو استراتژی‌های اصلی مجلس خواهد بود و مردم نیز باور داشته باشند که همه دلسوزان این نظام سعی می‌کنند خدمت بهتر و بیشتر را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

پیر‌موذن وحدت قوا و مسئولان را اسباب دلسردی دشمنان دانست و گفت: دشمنان ما امروز منتظر کوچکترین روزنه در رخنه به این نظام هستند اما این آرزویشان را به گور خواهند برد.

وی عنوان کرد: ما با شناخت تمام ظرفیت‌ها باید در نهایت وحدت و اتحاد به سمت باور‌سازی و تولید اعتماد حرکت کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای آب در آسیاب دشمنی و کینه‌توزی استکبار بریزند.

این نماینده مجلس بیان داشت: قطعاً وحدت و همدلی روسای قوا، مسئولان و کارگزاران نظام به اقشار و طبقات مختلف جامعه نیز نفوذ پیدا می‌کند و بیش از هر زمان دیگر محور هم‌افزایی و وحدت جمعه را فراهم خواهد کرد.

پیر‌موذن در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: شایسته است اگر مشکل و نارسایی‌ نیز وجود دارد در نهایت همدلی‌ها و هم‌افزایی‌ها با گفت‌و گو برطرف شود تا زمینه برای انحراف و تخطی از قانون نیز به وجود نیاید.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول