اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوکان در مجلس:

اطاعت از مقام معظم رهبری مهم‌ترین راه جلوگیری از اختلاف در جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری مهم‌ترین راه جلوگیری از اختلاف در جامعه است.

اطاعت از مقام معظم رهبری مهم‌ترین راه جلوگیری از اختلاف در جامعه است

محمدقسیم عثمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی، دشمن به طور شفاف با وارد کردن فشار اقتصادی به دنبال ایجاد فاصله بین نظام و مردم است تا به نفع خود از آن بهره ببرد.

وی با اشاره به شناسایی راهکارهای حفظ فاصله بین مسئولان نظام و مردم، خاطرنشان کرد: تقویت ایمان و حفظ وحدت در کشور به همه و مخصوصاً مسئولان توصیه می‌شود تا از ایجاد شکاف و فاصله بین حاکمیت و ملت ایران جلوگیری کند.

عثمانی ادامه داد: اگر ایمان سست شود امید از بین می‌رود و این باعث می‌شود انسان با کوچک‌ترین فشار در زندگی از انجام وظایف خود بازماند.

وی اطاعت از مقام معظم رهبری را از دیگر عوامل جلوگیری از تفرقه و اختلاف برشمرد و افزود: همه باید مطیع محض اوامر رهبر انقلاب باشیم چرا که هر عملی که منافات با دستورات مقام معظم رهبری داشته باشد قطعاً به نفع کشور اسلامی ایران نیست.

عثمانی با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، خاطرنشان کرد: بودجه پیش‌بینی شده در مجلس برای سال آینده باید بدون اتکا به درآمدهای نفتی باشد و این یک فرصت برای توسعه کشور است.

وی با اشاره به لازمه وجود اقتصاد دانش‌محور در کشور، گفت: تمام برنامه‌های اقتصادی کشور باید بر اساس دانش و علم اقتصاد، تدوین و اجرا شوند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری به موقع مسئولان در زمینه اقتصادی را از عوامل ثبات و پایداری اقتصادی کشور برشمرد و افزود: استفاده از روش‌های علمی و منطقی ما را در رسیدن به اهداف توسعه اقتصادی کمک می‌کند.

عثمانی در ادامه با اشاره به وجود اقلیت‌های قومی و مذهبی فراوان در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: مطرح کردن نارسایی‌ها و چالش‌های موجود در این زمینه‌ها توسط مسئولان و نمایندگان استان در شرایط حساس کنونی مضر است و نباید وقت و انرژی خود را با درگیر شدن در بحث‌های قومیتی هدر دهیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول