اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

رؤسای قوا اختلافات را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان گفت: یکی از کارهایی که باعث خوشحالی دشمنان و سوءاستفاده آنان می‏شود، ایجاد اختلاف بین مسئولان است.

رؤسای قوا اختلافات را کنار بگذارند

حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: رؤسای قوای سه‏گانه باید اختلافات بین خود را کنار بگذارند و زمینه خوشحالی دشمنان نظام و ملت را فراهم نکنند.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: یکی از توصیه‏های ما به رؤسای قوای سه‏گانه این است که خودمان را تحریم نکنیم و با بحث‏ها و اختلافات به جان یکدیگر نیفتیم.

ترابی یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی امروز جامعه و افزایش روزانه گرانی‏ها، مسئولان نباید به تحریم‏هایی که از سوی دشمنان از راه‏های مختلف در حال انجام است، کمک کنند.

وی اضافه کرد: باید با وحدت و همدلی بتوانیم بر فشارهایی که از سوی دشمنان نظام و ملت ایران وارد شده، فائق آییم و زمینه یأس و ناامیدی را در دشمنان فراهم کنیم.

امام جمعه دامغان خاطرنشان کرد: اختلافات بین مسئولان نباید به رسانه‏ها کشانده شود تا دشمن از آن سوءاستفاده کند و آن را گسترش دهد، بلکه باید در جهت حل اختلافات در فضایی صمیمی و دوستانه گام برداشت.

ترابی گفت: یکی از راه‏های خوشحالی دشمن، جاری شدن اختلافات بین مسئولان و انتقال آن به رسانه‏هاست و باید کوشید این اختلافات برطرف شود و به فکر رفاه و تأمین معیشت مردم به ویژه جوانان که مشکل اشتغال و ازدواج دارند، باشیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول