اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

غربی‌ها از اختلاف مسئولان ایران استقبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: کشورهای زورگوی غربی از اختلاف میان مسئولان کشورمان استقبال کرده و توطئه‌های بسیاری برای افزایش این اختلافات اجرا کرده‌اند.

غربی‌ها از اختلاف مسئولان ایران استقبال می‌کنند

فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 تمام نقشه‌های شوم استکبار جهانی برای تحت سلطه قرار دادن کشورهای مستقل به ویژه ممالک اسلامی را نقشه بر آب کرد.

وی افزود: بنابراین طبیعی است که غربی‌ها از انقلاب اسلامی کینه به دل داشته و برای متوقف کردن مسیر انقلاب دست به هر توطئه و تهدیدی بزنند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی اسلام و انقلاب از نخستین روز پیروزی انقلاب 57 دست از توطئه علیه ملت و مسئولان ایران برنداشته و به طور مداوم موانع و مشکلاتی را بر سر راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند.

آلیا با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در حال نبرد با استکبار جهانی هستیم، گفت: این نبرد با گذشته که جنگ‌ها به صورت فیزیکی و لشگرکشی بود تفاوت‌های بسیاری دارد اما در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نشده است.

وی تاکید کرد: بنابراین وقتی جامعه‌ای برای حفظ استقلال، آزادی و منافع خود با دشمنان خارجی به نبرد می‌پردازد، بهترین عامل موفقیت این جامعه حفظ وحدت ملی است که تحت هیچ شرایطی نباید در آن خللی ایجاد شود.

* دشمنان خارجی نظام به دنبال افزایش اختلافات مسئولان کشورمان هستند

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: یکی از توطئه‌هایی که علیه ایران در سال‌های اخیر اجرا شده است، ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان بوده و دشمنان تلاش می‌کنند که میان مسئولان ارشد نظام اختلافات عمیق و حل نشدنی ایجاد کنند.

آلیا افزود: غربی‌ها تلاش دارند تا از این اختلاف نظرها سوءاستفاده کرده و اهداف شوم خود را علیه ملت ایران پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع آنها از اختلاف میان مسئولان ایران به ویژه سران قوا استقبال کرده و در این شرایط نباید مسائل جزئی و برخی تفاوت سلیقه‌ها بهانه تازه در اختیار دشمنان قرار دهد.

آلیا در پایان اظهار داشت: انتظار مردم از مسئولان این است که مسائل و مشکلاتی از این دست را رسانه‌ای نکرده و بهانه تازه و جدید در اختیار غربی‌ها قرار ندهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول