اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

موضوعات اخیر کشور ناشی از اختلاف سلیقه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعاتی که در روزهای اخیر از سوی سران قوای کشور مطرح شده تنها یک اختلاف سلیقه است.

موضوعات اخیر کشور ناشی از اختلاف سلیقه است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: وحدت و همدلی مسئولان نظام علاوه‌بر آنکه باعث پیشبرد مصالح و اهداف متعالی نظام می‌شود بلکه دشمنان را در آسیب رساندن به نظام ناکام می‌کند.

وی با بیان اینکه سران قوای کشور با یکدیگر اختلافی ندارند، افزود: موضوعاتی که در روزهای اخیر از سوی سران قوای کشور مطرح شده نشان‌دهنده اختلاف عمقی و اصولی نیست بلکه اگر چیزی هم وجود داشته باشد تنها یک اختلاف سلیقه و دیدگاه است.

جلیل ادامه داد: اختلاف سلیقه و دیدگاه در هر نظام و مقطعی وجود داشته و به معنای مشکل و اختلاف اساسی نیست و در واقع پویایی آن جامعه را نشان می‌دهد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع سوء‌تفاهم‌های موجود در سطح ملی تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا اختلافات و سوء‌تفاهماتی که در این میان به وجود آمده رفع شود.

جلیل، رجوع به قانون اساسی کشور را مهم‌ترین راهکار رفع اختلاف سلیقه‌ها دانست و اظهار داشت: رجوع به قانون اساسی و نظارت شورای نگهبان می‌تواند نقش مهمی در رفع این اختلافات داشته باشد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور کشور و پاسخگویی به نیازهای مردم از مهمترین وظایف و رسالت‌های مسئولان کشور است، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور همواره در راه تحقق اهداف متعالی نظام گام برداشته و در این راستا تلاش کرده‌اند.

جلیل با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است، خاطرنشان کرد: همراهی مردم با مسئولان نیز در پیشبرد اهداف و مصالح کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و این امر به خوبی در کشور ما محقق شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول