اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 94 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری 94 میلیون ریال کمک در خانه انفاق در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد.

جمع‌آوری 94 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان عیسی بیات با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه مردم استان زنجان پس از افتتاح خانه انفاق همکاری مطلوبی با این مرکز دارند.

وی با اشاره به اینکه در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف مشارکتی جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: امدادگران همه روزه در خانه انفاق آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف دارند.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر خانه انفاق به عنوان یک مرکز نیکوکاری برای مردم استان زنجان به ویژه مرکز استان شناخته شده است، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری مطلوبی که مردم دارند و با نیت خیرخواهانه حامیان و نیکوکاران روز به روز میزان کمک‌های مردمی در این مرکز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز آبان ماه سال جاری نیز مردم استان زنجان مشارکت مطلوبی در زمینه طرح‌های اجرایی کمیته امداد داشته و کمک‌های خود را به خانه انفاق تحویل داده‌اند، اضافه کرد: فقط در هفته نخست آبان مبلغ 94 میلیون و 796 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شده است.

بیات همچنین با اشاره به اینکه در خانه انفاق علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی جذب حامی نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: در هفته نخست آبان ماه سال جاری 11 نفر حامی برای حمایت از 13 یتیم جذب شده است.

وی در ادامه با اشاره به سایر کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان افزود: در مجموع سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود که به تبع آن کمک‌های مردمی در خانه انفاق نیز جمع‌آوری می‌شود.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اجرای طرح کوثر، طرح رضوان، طرح ماعون، طرح محسنین را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که در قالب آن کمک‌های مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری می‌شود.

وی همچنین طرح جمع‌آوری صدقات را نیز از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد عنوان کرد و افزود: در قالب اجرای این طرح علاوه بر جمع‌آوری صدقات مردمی کار توزیع صندوق‌های صدقه نیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول