اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار مؤمنی خواستار شد

افزایش ایمنی جاده‌‌های سیستان‌وبلوچستان با کمک رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور گفت: امیدوارم با کمک رسانه‌ها در آینده بتوانیم جاده‌های امن‌تری را در استان سیستان‌وبلوچستان داشته باشیم و میزان تلفات را در این استان کاهش دهیم.

افزایش ایمنی جاده‌‌های سیستان‌وبلوچستان با کمک رسانه‌ها

سردار اسکندر مؤمنی امروز در بازدید از غرفه سیستان‌وبلوچستان در نوزدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس از سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: با توجه به وسعت، پراکندگی و طولانی‌بودن جاده‌های استان سیستان‌وبلوچستان، توجه به جاده‌ها و راه‌های آن ضروری و لازم است.

وی افزود: امسال با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و همکاران پلیس در سیستان‌وبلوچستان، جلسات مکرری در زمینه توان کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان تشکیل شده و برنامه‌هایی نیز در این ارتباط مصوب شده است.

رئیس پلیس راهور کشور بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای کاهش میزان تلفات ناشی از تصادفات در دست داریم، توسعه سیستم‌های هوشمند، رفع نقاط حادثه خیز، افزایش ظرفیت گشتی‌ها و فرهنگ سازی، آگاهی و آموزش و گسترش نیروهای امدادی است.

مؤمنی گفت: امیدوارم با کمک رسانه‌ها در آینده بتوانیم جاده‌های امن‌تری را در استان سیستان‌وبلوچستان داشته باشیم و میزان تلفات را در این استان پایین آوریم.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول