اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

ارسال 21 خودروی کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 21 دستگاه خودروی انواع مواد مورد نیاز برای سیل‌زدگان بهشهر ارسال شد.

ارسال 21 خودروی کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان بهشهر

یدالله اکبرزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه این تعداد خودرو شامل کمک‌های مردمی و نهادهای دولتی بود که صبح امروز راهی شهرستان بهشهر شد، بیان کرد: این کمک‌ها در روزهای گذشته توسط مردم نوع‌دوست شهرستان آمل جمع‌آوری شده بود.

وی با بیان اینکه بخشداری‌ها، هلال ‌احمر، کمیته امداد امام خمینی، مجمع خیران آمل و آبشارعاطفه‌ها این کمک‌ها را جمع‌آوری کرده‌اند، افزود: این کمک‌ها توسط ستاد شهرستانی که از هفته گذشته تشکیل شده است، جمع‌آوری شد.

اکبرزاده با اشاره به اقلام ارسالی بیان کرد: امروز 100 دستگاه بخاری برقی به ارزش 60 میلیون ریال از سوی مجمع امور صنفی شهرستان آمل به بهشهر ارسال شد.

وی اظهار داشت: انواع پوشاک به ارزش 18 میلیون ریال نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی آمل در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی هشت میلیون ریال نیز وجه نقد از مردم نوع دوست آملی برای کم به سیل‌زدگان جمع‌آوری کرده است، تصریح کرد: 15 میلیون ریال نیز وجه نقد از سوی هلال احمر به بهشهری‌ها اختصاص یافت.

وی با اعلام اینکه بخشداری مرکزی آمل نیز 15 میلیون ریال به این سیل‌زدگان کمک کرده است، یادآور شد: موسسه آبشار عاطفه‌ها 100 عدد بخاری نفتی، 111 عدد بخاری نفتی، 35 کارتن چای خشک، 250 تخته پتو و انواع لباس گرم به ارزش 40 میلیون ریال و ظروف خانگی به این سیل‌زدگان اهدا کرد.

انتهای‌ پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول