اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

کمک 85 میلیون ریالی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان از کمک بیش از 85 میلیون ریالی مردم این استان به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

کمک 85 میلیون ریالی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

علیرضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: کمک‌هایی که در استان سیستان‌وبلوچستان و به منظور امدادرسانی به مردم آذربایجان‌شرقی جمع‌آوری شده، در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده است.

وی افزود: پس از اعلام کمیته امداد مبنی بر جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی، 85 میلیون و 513 هزار ریال کمک نقدی در استان جمع‌آوری شده ‌که ارزش کمک‌های غیرنقدی مردم استان نیز در این بازه زمانی 900 میلیون ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد استان به منظور کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: ارسال کمک‌های جمع‌آوری شده از جمله اقداماتی بوده که در این زمینه صورت گرفته است.

دهقان به اقدامات کمیته امداد در محل وقوع حادثه اشاره و گفت: با توجه به اینکه استان سیستان‌وبلوچستان به عنوان استان معین در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی انتخاب شده، تاکنون اقدامات مختلفی در راستای کمک‌رسانی به این استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مسئولیت ساخت 40 واحد مسکونی زلزله‌زده واقع در آذربایجان‌شرقی سهمیه استان سیستان‌وبلوچستان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه این تعداد واحد مسکونی با کمک‌های دولتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام می‌شود، اضافه کرد: سرانه هزینه برای ساخت و بازسازی هر واحد مسکونی از محل کمک‌های مردمی 20 میلیون ریال است.

دهقان با تقدیر از اقدامات مردم نوع‌دوست استان در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر نیز کمیته امداد استان سیستان‌وبلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول