اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایش «گلایه» در شاهرود اجرا شد

حکایت جانباز شیمیایی درمانده که کسی به او کمکی نمی‏کند

خبرگزاری فارس: حکایت یک جانباز شیمیایی درمانده که کسی به او کمکی نمی‏کند، در نمایش «گلایه» در شاهرود اجرا شد.

حکایت جانباز شیمیایی درمانده که کسی به او کمکی نمی‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، کارگردان نمایش «گلایه» در شاهرود که امروز در این جشنواره اجرا شد، در خصوص نمایشنامه خود گفت: این نمایش به مشکلات یک جانباز شیمیایی که پس از آتش‏بس به دنبال درصد جانبازی نرفته و در حال حاضر برای هزینه درمان و زندگی خود درمانده است و نهادی نیز به او کمکی نمی‏کند، میپردازد.

جواد رفیعیان، هدف نمایشنامه خود را اینگونه بیان کرد: جانبازانی که برای مملکت جنگیدهاند، نباید در هیاهوی زندگی روزمره فراموش شوند.

به گفته وی، آرش رحیمیان، حمیدرضا سالار و ریحانه مرادی‏حقیقی در این نمایش هنرنمایی کردند و الهه ذوافقاریان، مهسا شریفی، حسن درویش و مهسا یداللهی به ترتیب به عنوان منشی صحنه، انتخاب موسیقی، طراح آفیش و دستیار صحنه به آنها کمک کردند.

«روی نیبند»؛ حکایتگر زندگی یک مرد جنوبی

نمایش «روی نیبند»، آخرین کار روز نخست نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان بود که به کارگردانی و بازیگری مهدی بانی اجرا شد.

این هنرمند شاهرودی گفت: احیای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقوله دفاع مقدس هدف نمایشنامه ما بود.

بانی تصریح کرد: این کار، زندگی یک مرد جنوبی است که خانوادهاش در بمباران هوایی به شهادت می‌رسند و خودش منتظر پسرش است که از سربازی بازگردد.

به گفته وی، مسعود تفضلی‌مقدم، رضا نوری، مهدی مختاریان، صدیقه حاجیان، فاطمه بانی، رضا داورپناه و سعیده بانی به ترتیب به عنوان دستیار کارگردان، طراح آفیش، طراح بومهای نقاشی، مدیر صحنه، موسیقی، منشی صحنه و عکس و فیلم او را یاری کرده‌اند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول