اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عید غدیر

وجود ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شوشتر

خبرگزاری فارس: در روز عید غدیر خم محورهای منتهی به شهرستان شوشتر از شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان ترافیک سنگین دارند.

وجود ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، از صبح امروز محورهای منتهی به شهرستان شوشتر به دلیل تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین دارای ترافیک شدید است و به این دلیل تردد در این محورها به کندی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، سفرهای یکروزه در خوزستان به ویژه در ایام عید و شادی به شهرستان شوشتر به دلیل وجود باغ‌های بزرگ کنار و فضاهای تفریحی زیاد بسیار متداول است و به این دلیل از صبح امروز تردد در مسیرهای منتهی به شوشتر به سختی انجام می‌شود.

بر این اساس، تردد در مسیرهای منتهی به شوشتر بیشتر از سوی اهواز، مسجد سلیمان دارای ترافیک است و پیش‌بینی می‌شود امروز گردشگران زیادی در شهرستان شوشتر گذران ساعاتی خوش را در پیش داشته باشند.

بر اساس این گزارش، پارک‌ها، باغ‌ها و مکان‌های تفریحی و گردشگری تاریخی در شهرستان شوشتر از جمله مکان‌هایی است که با توجه به هوای بهاره‌ای که در ایام پاییز در شوشتر وجود دارد شرایط را برای گردش و تفریح مردم خوزستان مهیا کرده است.

شهردار شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی همه پارک‌ها، فضاهای تفریحی و ... در شهر شوشتر آمادگی خدمات‌دهی به مردم را دارند و در این باره هیچ نگرانی وجود ندارد.

آرش دُر با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر دارای توانمندی زیادی برای تفریح است، تاکید کرد: استفاده از ساحل رودخانه و پارک‌های متعدد در ساحل کارون به ویژه در کنار شطیط و گرگر شهرستان شوشتر را با همه فضاهای تفریحی در خوزستان متمایز می‌کند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول