اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان:

ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها در برنامه کاری حمل و نقل ترافیک اصفهان قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان گفت: ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز در برنامه کاری حمل و نقل ترافیک استان اصفهان قرار دارد.

ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها در برنامه کاری حمل و نقل ترافیک اصفهان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید جوهری ظهر امروز در نشست مشترک دهیاران، بخشداران و فرمانداران استان اصفهان با بیان اینکه سند توسعه روستایی اصفهان در حال تدوین است، اظهار کرد: برنامه محوری امور روستایی از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در منطقه شهری و روستایی دنبال می‌شود.

وی افزود: پیگیری مباحث اشتغال و ظرفیت‌های نسبی در هر منطقه که برنامه‌ریزی شد و توسط خود دهیاران باید با نظر معاونت عمرانی و دهیاران و بخشداران پیگیری شود.

مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان تصریح کرد: ارزیابی عملکرد دهیاری‌ها در دستور کار است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی از جمله خدمات حوزه روستایی را شرکت در جشنواره و طرح‌های برگزیده دهیاری‌های روستایی برشمرد.

جوهری همچنین تجهیز روستاها به خودروی آتش نشانی را از جمله دیگر اقدامات مهمی برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت هر منطقه باید با مشارکت‌های مردمی و دهیاری‌ها همراه باشد.

وی درخواست کرد دهیاران اشراف به قوانین و دستورالعمل‌ها داشته و با مسئولان مربوطه ارتباط داشته باشند.

مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه سعی شد مدیریت مطلوب روستایی در راستای کسب درآمد پایدار انجام شود، ادامه داد: پروژه‌های مهمی در این راستا در روستاها تکمیل شده است که قابل افتتاح است.

وی همچنین با ورود به مبحث حمل و نقل تصریح کرد: در شهر اصفهان بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر و در کشور 245 میلیون نفر مسافر جا‌به‌جا می‌شوند که برنامه‌ریزی‌هایی را در مورد حمل و نقل و رفع موانع انجام می‌دهیم.

جوهری اظهار کرد: با هماهنگ کردن دستگاه‌ها جلوی جزیره‌ای عمل کردن را می‌گیریم و حمل و نقل را توسعه‌ می‌دهیم.

وی توسعه حمل و نقل غیر موتوری، ایمن‌سازی راه‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز را از مهم‌ترین اقدامات در حوزه حمل و نقل و ترافیک استان برشمرد.

به گزارش فارس، مجید جوهری که به مدت دو سال مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان بود از این سمت خداحافظی و به سمت مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان منصوب شد و نیز عیسی بهمنی به سمت مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان منصوب شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول