اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

گره ترافیکی رشت با مدیریت صحیح باز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: گره ترافیکی رشت با مدیریت صحیح و تدابیری درست باز می‌شود.

گره ترافیکی رشت با مدیریت صحیح باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان برطرف شدن معضل ترافیک در رشت را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مشکل ترافیک رشت باید با همکاری تمام نهادها بررسی و برطرف شود.

وی گسترش شهر و افزایش بی‌رویه شهرسازی را در ایجاد ترافیک شهری تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود که توسعه همگام با خدمات شکل بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه اکنون توسعه شهری از گسترش خدمات پیشی گرفته است، افزود: قبل از وارد شدن  خدمات، شهر توسعه یافته است و نتیجه این می‌شود که بسیاری از مردم شهرستان از خدمات گاز و آب شرب سالم و.... بی‌بهره هستند.

وی بسیاری از ساخت و سازهای رشت به ویژه در حومه این شهرستان را بدون مجوز دانست و تصریح کرد: در این ساخت و سازها قوانین و تدابیر شهرسازی رعایت نمی‌شود.

عظمتی اضافه کرد: با رعایت نکردن اصول ساخت و ساز مشکلات دیگری مانند دفع آب‌های سطحی و فاضلاب نمود پیدا می‌کند و با توجه به پرباران بودن شهرستان رشت شاهد مشکلات ترافیکی عمده‌ای هستیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون برای برطرف کردن مشکل ترافیک رشت نیازمند وحدت رویه، انسجام عملی و تلاش مضاعف هستیم، ابراز کرد: طرح جامع ترافیک رشت می‌تواند بافت تک هسته‌ای را به بافت چند هسته‌ای تبدیل کرده و محوریت ترافیک را از مرکز شهر دور کند.

فرماندار رشت یادآور شد: گره ترافیکی که به صورت مقطعی در رشت به وجود آمده است باید با مدیریت صحیح پیش ببریم و تدابیری بیندیشیم که مشکلات کمتری برای مردم پیش آید.

وی افزود: هر کدام از اعضای شورای ترافیک نظرها و پیشنهادهایی دارند که باید در شورا مطرح شود و مصلحت‌اندیشی‌هایی صورت گیرد تا به تصمیم واحدی برسد.

عظمتی با بیان اینکه هر مشکلی که در سطح رشت رخ دهد متوجه فرماندار است، تصریح کرد: اعتراض‌های مداوم به فرمانداری صورت می‌گیرد که استانداری و فرمانداری پاسخگو است.

وی متذکر شد: کارگروهی در شهرداری رشت وجود دارد که باید مصوبه‌های آن به شورای ترافیک بیاید و تمام بحث‌های ترافیک از طریق فرمانداری دنبال شود.

این مسئول با بیان اینکه نهادهای مربوطه باید بسیج شوند، ابراز کرد: شرایط ترافیکی رشت مناسب نیست و ما برای برطرف کردن این معضل از تمام دستگاه‌های شهرستان انتظار یاری و کمک داریم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول