اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه:

ترافیک محور فیروزکوه روان است / بازگشت به دقیقه 90 موکول نشود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با اعلام وجود ترافیکی عادی و روان در این محور به مسافران توصیه کرد تا بازگشت خود را به دقیقه 90 موکول نکنند.

ترافیک محور فیروزکوه روان است / بازگشت به دقیقه 90 موکول نشود

عبادالله هله‏وندی دقایقی قبل در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با وجود ترافیکی روان و عادی، مشکل خاصی در محور دماوند- فیروزکوه دیده نمی‏شود.

وی ادامه داد: مهم‏ترین و اصلی‏ترین توصیه پلیس راه به هم‏وطنانی که قصد تردد از محور فیروزکوه و سفر به شمال کشور را دارند، رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی است.

هله‏وندی اضافه کرد: همچنین به مسافران توصیه می‏شود که بازگشت به تهران را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه افزود: آغاز بازگشت به پایتخت از ساعات ابتدایی روز، ترافیکی روان در این مسیر را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در غیر این صورت برخورد با ترافیک سنگین محور درون‏شهری بومهن و تلفیق ترافیک دو محور هراز و دماوند- فیروزکوه در انتظار هم‏وطنانمان خواهد بود.

هله‏وندی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گرامیداشت یوم‌‏الله 13 آبان و اعلام نبود سانحه رانندگی منجر به جرح و فوت در محور دماوند ـ فیروزکوه خاطرنشان کرد: خوشبختانه محور دماوند-فیروزکوه در تعطیلات اخیر و تاکنون به غیر از یک واژگونی، سانحه رانندگی منجر به جرح و فوتی را به خود ندیده است.

فرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه افزود: از مسافران عزیز درخواست می‏شود تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی این عید خجسته را به کام خود و خانواده‏شان تلخ نکنند.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول