اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی راهنمایی و رانندگی

محدودیت‌های ترافیکی روز دانش‌آموز در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری راهپیمایی روز دانش‌آموز در زنجان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز دانش‌آموز در زنجان اعلام شد

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با برپایی نماز جمعه و حضور مردم در راهپیمایی محدودیت ترافیکی برای روان‌سازی ترافیک و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان محدودیت خاصی در نظر گرفته‌نشده است، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از مصلای خاتم‌الانبیا تا میدان رسل و تا کوچه ‌مشکی اعمال می‌شود.

وی با اشاره به حرکت راهپیمایان از مصلای زنجان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حال راهپیمایان این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

شمس‌آذر از آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم ترافیکی در این روز خبر داد و گفت: با توجه به حضور مردم در نماز جمعه این حضور پر رنگ‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه از رانندگان در خواست می‌شود در محدوده‌های ترافیک خودروی‌های خود را پارک نکنند، افزود: در صورت پارک خودروها در مسیر راهپیمایی، خودروهای متخلف به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به اینکه مسیرهای جایگزین در نظر گرفته‌شده است، افزود: در صورت ادامه راهپیمایی تا کوچه مشکی این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی ترافیکی خاصی در این مسیر وجود ندارد، افزود: همکاری مردم با پلیس موجب برگزاری مطلوب این راهپیمایی می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول