اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا:

شهرداری نقشی در اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر ندارد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: بحث تصویب و اجرای محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر از مصوبات شورای ترافیک شهرستان شهرضا است و شهرداری شهرضا هیچ نقشی در اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر ندارد.

شهرداری نقشی در اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر ندارد

شهریار خان‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: رسیدگی به مسایل و مشکلات حوزه ترافیک جزو وظایف شورای ترافیک شهرستان است.

وی ادامه داد: بحث لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب ترافیکی در برخی خیابان‌های شهر شهرضا از حدود یک سال قبل به شکل جدی در شورای ترافیک شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

خان‌احمدی با اشاره به برخی اعتراض‌ها از سوی بازاریان شهرضا مبنی بر کاهش درآمد آنها پس از اجرای محدودیت ترافیکی گفت: افزایش میزان درآمد کسبه و بازاریان به عنوان یک منبع درآمدی برای شهرداری محسوب می‌شود و با این توضیح شهرداری هیچ نقشی در این زمینه نداشته است.

شهردار شهرضا در ادامه با اشاره به برخی مسایل مطرح شده پیرامون نظرسنجی شهرداری از بازاریان برای اجرای طرح محدودیت ترافیکی بیان داشت: بنده تمامی صحبت‌های مطرح شده در رابطه با نظرسنجی شهرداری را تکذیب می‌کنم، اما در مراجعه‌هایی که عموم مردم پس از اجرای این طرح به شهرداری داشته‌اند، رضایت عمومی را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح در سطح شهر برای شهرداری شهرضا هزینه‌ای در بر نداشته است و در این طرح نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی بر عهده شهرداری بوده است.

شهردار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی رفتارها پیرامون راه‌اندازی پایانه شرق گفت: در حالی که از حدود سه هفته پیش شورای ترافیک استان اصفهان با راه‌اندازی این پایانه موافقت کرده است تاکنون بدون توجه به نظر شهرداری شهرضا نسبت به راه‌اندازی آن اقدام نشده است، اما مشکلات ناشی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی به شهرداری نسبت داده می‌شود.

وی ادامه داد: در حالی که شهرداری شهرضا مصمم به راه‌اندازی پایانه شرق است و از سوی دیگر تمامی مسایل ناشی از آن را بر عهده گرفته است، اما تاکنون نسبت به تحقق این موضوع اقدام نشده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول