اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه لاریجان مازندران به فارس خبر داد

اعمال ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین در محور هراز / ترافیک هراز فردا سنگین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران ‌‌از اعمال ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین و کامیون در محور هراز خبر داد و گفت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز روان است.

اعمال ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین در محور هراز / ترافیک هراز فردا سنگین می‌شود

علی نوری‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: هم‌اکنون حجم تردد در محور مواصلاتی هراز نسبت به روزهای گذشته کمتر بوده و ترافیک روان است.

وی با اعلام اینکه دور نخستین تعطیلات پاییزی به مناسبت عید غدیرخم از چند روز گذشته آغاز شده است، گفت: حجم تردد این محور از عصر روز گذشته تا حدود ساعت 24 شب از تهران به سمت آمل بسیار سنگین بوده و از منطقه گزنگ تا پلور کندی تردد با ایست کامل خودروها همراه بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه از مسئولان می‌خواهیم برای تعریض و چندخطه کردن این مسیر اقدامات لازم را اعمال کنند، یادآور شد: هم‌اکنون تردد روانی را در هراز شاهد هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران در مورد محدودیت‌های ترافیکی این جاده شریانی کشور ابراز داشت: همچنان محدودیت ترافیکی در این محور با ممنوعیت تردد ماشین‌های سنگین و کامیون برقرار است.

نوری‌پور تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از صبح روز شنبه ترافیک محور هراز بار دیگر با حجم بالای تردد سنگین شود زیرا مسافران استان‌های شمالی کشور با پایان تعطیلات قصد عزیمت به شهرهای خود را خواهند داشت و تردد از آمل به سمت تهران کند خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول