اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

اجرای طرح ضربتی کنترل ترافیک در خیابان‌های گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: در آستانه عید قربان طرح ضربتی کنترل ترافیک در خیابان‌های گنبدکاووس اجرایی می‌شود.

اجرای طرح ضربتی کنترل ترافیک در خیابان‌های گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن عید قربان ترافیک شهر گنبدکاووس افزایش خواهد یافت بنابراین لازم است تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای با توجه به این ایام اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه پدیده ترافیک امری پیچیده و تاثیرپذیر از متغیرهای گوناگون است کمبود نیرو را یکی از مسائل عمده راهور دانست و افزود: در صورت لزوم از نیروهای انتظامی در این خصوص می‌توان کمک گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان گنبدکاووس احداث پلیس راه را نیز از نیازهای اساسی شهرستان برشمرد و بر لزوم توجه مسئولان امر برای کسب مجوزهای لازم برای احداث پلیس راه تاکید کرد.

جعفری اجرای صحیح پروژه موج‌های آبی را نیز مستلزم رعایت موازین شورای ترافیک شهرستان دانست و با اشاره به اهمیت کمیته امنیت راه‌های روستایی اظهار داشت: این کمیته باید هر چه سریع‌تر فعال شود.

وی همچنین در خصوص تخریب قسمتی از جاده داشلی‌برون به واسطه عبور ماشین‌های حامل صدف کوهی اظهار داشت: این ماشین‌ها باید مجهز به توری باشند تا بار آنها به جاده آسیب نزند.

شهردار گنبدکاووس نیز از افزایش پارکینگ‌های عمومی در این شهر خبر داد و اظهار داشت: تاکنون چهار قطعه زمین برای احداث پارکینگ تملک شده است.

سیدمنصور باقری همچنین از خرید چراغ‌های راهنمایی خبر داد و گفت: این چراغ‌ها با نظر راهور در چهارراه‌های شهر گنبدکاووس نصب خواهد شد.

حسین رضایی بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه خواستار اصلاح دور برگردان مسیر منتهی به روستای قوینلی شد.

فرهاد شیبک بخشدار داشلی‌برون هم با اشاره به وسعت بخش داشلی‌برون و مسافت و تعدد راه‌های روستایی بر لزوم احداث پلیس راه در این منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول