اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

شروع تحول نظام ترافیکی از دبستان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به ظرفیت پذیرش و یادگیری کودکان در دوره دبستان گفت: شروع حرکت تحول نظام ترافیکی از دبستان آغاز می‌شود.

شروع تحول نظام ترافیکی از دبستان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسیح‌الله معصومی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری تئاتر آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای کودکان دبستانی در قم اظهار کرد: وسایل و امکانات فراوانی برای رفاه شهروندان در محیط شهری به وجود آمده است که اگر بتوانیم از این تجهیزات به درستی استفاده کنیم زمینه رفاه خود را فراهم کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: این در حالی است که اگر نتوانیم از این تجهیزات به درستی استفاده کنیم در واقع یک سختی به زندگی خود اضافه کرده و موجب بروز خطر برای زندگی خود و دیگران شده‌ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه در نظام شهری یکسری ارگان‌ها وظایفی در قبال تأمین آرامش و امنیت شهروندان بر عهده دارند، گفت: از جمله این ارگان‌ها شهرداری است و شهرداری قم نیز در این زمینه اقدامات فراوانی انجام داده که از جمله آنها می‌توان به خط کشی بالغ بر 150 کیلومتر از خیابان‌های شهر قم اشاره کرد.

معصومی با اشاره به ظرفیتی که در کودکان دوره دبستان نسبت به فراگیری قوانین و مقررات وجود دارد اضافه کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در مدت دو هفته که از آغاز طرح آموزش دانش‌آموزان می‌گذرد به بیش از 15 هزار دانش‌آموز قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را آموزش داده است.

در ادامه این مراسم حمیدرضا عرب سروان راهنمایی و رانندگی و مجری برنامه آموزش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شبکه قم به بیان مطالبی در ارتباط با نحوه رعایت قوانین پرداخت.

تئاتر آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در مدارس قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول