اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

نیاز اصلی امروز جامعه ایرانی وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: نیاز اصلی امروز جامعه اسلامی ایران وحدت است و باید در راستای حفظ وحدت در جامعه تلاش کرد.

نیاز اصلی امروز جامعه ایرانی وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: حفظ وحدت در شرایط کنونی در جامعه بسیار ضروری است و به این دلیل باید کوشید تا وحدت در جامعه حفظ شود و برخلاف این نیاز اصلی جامعه حرکتی انجام نشود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: باید کوشید تا جامعه به آرامش برسد زیرا بیشترین نیاز جامعه به آرامش و وحدت است و باید در این راستا تلاش کرد.

قاضی دزفولی با اشاره به اینکه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند، تاکید کرد: مسئولان نباید اختلافات خود را به جامعه بکشانند و در این راستا باید تلاش کنند تا در راستای وحدت جامعه گام بردارند.

وی با اشاره به واقعه 13 آبان افزود: سفارت امریکا در ایران لانه جاسوسی غرب علیه ایران اسلامی بود که به دست دانشجویان تسخیر شد.

قاضی دزفولی در ادامه به مسئله سوریه و نقض آتش بس توسط شورشیان اشاره کرد و افزود: شورشیانی که از سوی استکبار حمایت می‌شوند با نقض آتش بس افراد بی‌گناه بسیاری را به خاک و خون کشیدند.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی همه کشورها بر آتش بس به اجماع رسیده‌اند ولی استکبار جهانی بر طبل جنگ می‌کوبد و در این شرایط می‌توان قصد آمریکا را از این کار به درستی دریافت.

وی به ظلم حکام دست نشانده آل خلیفه و آل سعود به شیعیان اشاره کرد و گفت: مسلمانان مظلوم بحرین همچنان در برابر ظلم و ستم آل خلیفه ایستاده‌اند و به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول