اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

دشمنان از وحدت مسلمانان هراس دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کهنوج گفت: عید قربان روز تجمع همه مسلمین حول یک محور واحد است و دشمنان از وحدت مسلمانان می‌ترسند.

دشمنان از وحدت مسلمانان هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام حمید براهویی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه در هر عیدی که قرار می‌گیریم راز و رمزی نهفته است، اظهار داشت: در این عید انسان باید اسماعیل درون خود را قربانی کند و زندگی، اعمال و نماز ما باید قبله داشته باشد.

وی افزود: عید قربان روز تجمع همه مسلمین حول یک محور واحد است و دشمنان از وحدت مسلمین می‌ترسند.

براهویی ابراز داشت: عید قربان سبب می‌شود تمام برنامه‌های دشمنان به شکست تبدیل شود زیرا مهم‌ترین هدف آنها تفرقه انداختن بین مسلمانان و مذاهب شیعه و سنی است.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) مبارزه با اسلام ناب محمدی است و آنها از اسلام عربستان و قطر نمی‌ترسند بلکه از اسلام ناب محمدی می‌ترسند.

براهویی گفت: امروز عرب و صهیونیسم آرام و قرار ندارند لذا می‌خواهند سدی ایجاد کنند تا جلوی پیشرفت اسلام را در ایران بگیرند.

وی ابراز داشت: هدف دشمنان این است که جلوی صدای حق را بگیرند و این شدنی نیست و به همین دلیل شبکه‌های برون مرزی ایران را بر روی ماهواره‌ها قطع کردند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول