اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل:

مسئولان وحدت را حفظ کنند/ برخی از سخنان به مصلحت نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه آمل خواستار حفظ وحدت از سوی مسئولان و مدیران شد.

مسئولان وحدت را حفظ کنند/ برخی از سخنان به مصلحت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین محمدیان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان همواره به سوی خود آنان کمانه کرده، بیان کرد: دشمن هیچ گاه نمی‌تواند حکومت‌های مردمی را با دسیسه از میان بردارد.

وی با اعلام اینکه مسئولان باید در جامعه وحدت بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: برخی حساسیت‌ها آنقدر زیاد شده که به تذکرات جدی نیاز دارد.

محمدیان با بیان اینکه بسیاری از اختلافات اگر ایجاد شود دامن ملت را خواهد گرفت، گفت: بسیاری از سخنانی که امروز توسط مدیران بیان می‌شود به مصلحت نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان نباید به بعضی از اختلافات دامن بزنند، تصریح کرد: غرب برای ایران چالش‌هایی ایجاد می‌کند که باید با وحدت از این چالش‌ها عبور کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر اینکه وحدت یکی از عواملی است که باعث می‌شود چهره انقلاب اسلامی بعد از 30 سال هنوز در دنیا می‌درخشد، افزود: تدابیر حکیمانه امام راحل و رهبر انقلاب در وحدت بخشی به این امر موثر بوده و مسئولان نیز باید به این طریق باقی بمانند.

محمدیان با اشاره به اینکه خشاب غرب از تیرهای تهدیدآمیز به سوی ایران خالی شده است، عنوان کرد: امروز شاهدیم که غرب دیگر چیزی به جزء بهانه‌های واهی برای تحت فشار قراردادن ایران ندارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اخبار رسانه‌ها اگر در آن صداقت رعایت نشود می‌تواند تنش‌زا باشد، خاطرنشان کرد: تمام رسانه‌ها باید در زمینه وحدت‌بخشی در میان دولت و مردم تلاش کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه بسیاری از بخش‌های مردمی نیاز به اطلاع‌رسانی دارد، متذکر شد: خبرنگاران در بیان حقایق همه بخش‌های جامعه را در نظر بگیرند.

این مسئول با اعلام اینکه مردم و رسانه‌ها ما باید قدرت تحلیل‌گری یا همان بصیرتی را که مد نظر رهبری است در خود تقویت کنند، اذعان داشت: باید بتوانیم به این قدرت برسیم که حرکات و توطئه‌ها دشمن را بشناسیم و در برابر آن ایستادگی کنیم.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول