اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری خراسان رضوی:

قوای نظام با هم وحدت دارند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری خراسان رضوی گفت:‌ قوای نظام با هم وحدت دارند.

قوای نظام با هم وحدت دارند

مهدی ناصحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به نامه‌نگاری‌های اخیر بین سران قوا اظهار داشت: در واقع این علنی‌ کردن‌ها و کشاندن دعواها به سطح جامعه بازی در پازل و زمین دشمنان و معاندان نظام است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر بارها مقام معظم رهبری فرمودند که سران قوا وحدت میان خود را حفظ کنند و از طرفی فرمودند که فضای امنیت و آرامش را سران قوا در کشور ایجاد کنند بنابراین باید قوا به جای دعوا به حل مشکلات کشور و ایجاد‌ آرامش بپردازند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند، مسئولان کشور اگر در جایی خطایی مرتکب شدند باید آن را بپذیرند نه اینکه افکار عمومی جامعه را درگیر کرده و با آن بازی کنند.

ناصحی متذکر شد: در واقع ما دچار مغالطه‌ای شده‌ایم که این مغالطه در حال حاضر توسط سازمان‌های اطلاعاتی و خبری بیگانه مورد تایید قرار گرفته و توسط آنها هدایت می‌شود، پس باید توجه کرد که به چه قیمتی در زمین بازی دشمن حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: به هرحال هر فردی ممکن است نظری داشته باشد ولی این به هم پریدن‌ها و دعواها مسیر قانونی داشته و اگر اختلافی است راه و مسیر قانونی و حقوقی برای حل آن وجود دارد.

وی تاکید کرد: قطعا این مدل اتهام‌زنی‌ها با این ادبیات مورد تایید نظام، مردم و مقام معظم رهبری نیست، جای این سؤال باقی است که در این مقطع زمانی و در وضعیت فعلی که با اوج تهدیدات دشمنان و فشارهای دشمنان مواجه هستیم آیا بازدید از زندان اوین لازم است.

این تحلیلگر سیاسی در ادامه این رفتارها را تعجب‌آور ذکر کرد و گفت: این حرکت‌ها در واقع ظلم به نظام، مردم و رهبری و یا به عبارتی دیگر سوءاستفاده از مسئولیت بوده و قطعا پاسخ این دعواها معلوم است.

وی با بیان اینکه به دلیل تکمین نکردن برخی افراد به قانون «فتنه 88» ایجاد شد، اظهار داشت: این درست نیست که از سوی مسئولانی که خود متعهد به اجرای قوانین شدند، قانون اساسی کشور رعایت نشده و آن را قبول نداشته باشند بنابراین باید همه در مسیر قانونی حرکت کرده و به قانون اساسی پایبند باشند.

ناصحی با طرح این سؤال که آیا مشکل اصلی فعلی نظام زندان اوین است، تصریح کرد: این درست نیست که مسئولان اصالت یک دستگاه و قوه را زیر سؤال برده و دیگر مسئولان نظام را رسما تهدید کنند.

وی افزود: امروز به واقع گرانی کمر مردم را شکسته است به گونه‌ای که حتی مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند بنابراین وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند وحدت میان قوا باید برقرار و تقویت شود و فضای آرامش و امنیت توسط آنها ایجاد شود، علنی‌ کردن دعواهای میان قوا و مسئولان معنایی جز حرکت در زمین بازی دشمنان ندارد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول