اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

وحدت بین مسئولان رمز پیروزی نهایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: وحدت بین مسئولان رمز ماندگاری نظام و پیروزی نهایی ملت ایران است.

وحدت بین مسئولان رمز پیروزی نهایی است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد کشور امروز بیش از اینکه در مورد فرمایشات مقام معظم رهبری سخن بگوییم، نیازمند عمل به این فرامین هستیم.

وی با اشاره به تکلیف و وظیفه شرعی مسئولان نظام در حفظ وحدت، خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم چون دشمن در کمین ما نشسته ما باید از اختلاف پرهیز کنیم سخن درستی نیست و حفظ وحدت و انسجام یک تکلیف است.

قهرمانی با بیان اینکه وحدت در بین مسئولان آذربایجان‌غربی در سطح عالی حاکم است، گفت: امنیت در جامعه از ثمرات وحدت و همدلی مسئولان رده بالای آذربایجان‌غربی است.

امام جمعه میاندوآب عبور از بحران اقتصادی به وجود آمده در کشور را وعده داد و افزود: زمانی که مسئولان سیاسی و روحانیت و علما دست به دست هم داده‌اند بزرگ‌ترین مشکلات جامعه را با درایت و هوشیاری حل کرده‌اند.

قهرمانی گفت: اگر در بین خودمان اختلاف ایجاد شود دیگر نمی‌توانیم در برابر توطئه‌ها مقاومت کنیم.

وی با تاکید بر همراهی مسئولان در اداره کرد امور جامعه، بیان کرد: در صورتی به پیروزی نهایی دست می‌یابیم که بتوانیم مشکلات را در درون خودمان حل کنیم.

قهرمانی افزود: مردم ایران مردمی آگاه هستند که با تبعیت از ولی‌فقیه توانسته‌اند مراحل سختی را پشت سر گذاشته و به پیروزی برسند پس در برابر تحریم‌های موجود نیز به خوبی مقاومت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول