اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان البرز تأکید کرد

اتحاد و یک‌دلی میان مسئولان الزامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: اتحاد و یک‌دلی میان مسئولان در دوران جنگ نرم الزامی بوده و تبعیت از ولایت فقیه افتخار مردم ایران است.

اتحاد و یک‌دلی میان مسئولان الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، داوود بهرامی فرمانده سپاه شهرستان البرز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر الوند در جمع مردم این شهر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با تبریک عید غدیر و گرامیداشت 13 آبان اظهار کرد: گرامیداشت این روز به این علت است تا یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس و دانش‌آموزان بسیجی آن دوران را گرامی بداریم.

وی توانایی نظامی، اقتصادی و علمی را مؤلفه‌های قدرتمند هر کشوری دانست و تصریح کرد: علاوه بر این، ایمان به خدا یکی دیگر از دلایل قدرتمندی هر کشور خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و شوروی در جهان قدرت‌نمایی می‌کردند که از زمان حضور قدرتمند انقلاب اسلامی، موجبات شکستگی این قدرت‌ها فراهم شده است.

بهرامی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) پیرامون آمریکا و استکبار جهانی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با دوراندیشی خویش خطاب به جهانیان اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی اذعان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های آمریکا و به راه‌اندازی جنگ‌های داخلی و تحمیل 8 سال جنگ توسط آنان از اقداماتی بوده است که استکبار جهانی در راستای تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی انجام داده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ابراز کرد: ملت ایران و رزمندگان دوران دفاع مقدس با ایمان راسخ به خداوند و تمسک به ائمه و نیز پیروی از ولایت فقیه موفق به پیروزی در جنگ تحمیلی شدند.

بهرامی خاطرنشان کرد: سیاست‌مداران استکبار جهانی پی برده‌اند که با جنگ مسلحانه قادر به مقابله و شکست ایران اسلامی نیستند و با راه‌اندازی جنگ نرم با ابعاد گوناگون دینی و فرهنگی و اقتصادی قصد تضعیف روحیه مردم ایران را دارند.

وی تأکید کرد: در دوران جنگ نرم نیاز به اتحاد و یک‌دلی میان مسئولان و مردم احساس می‌شود و باید با توجه به شاخص‌های دینی، فرهنگی و علمی پیش رفت تا دچار گمراهی نشد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز شهید حسین فهمیده را شاخص و الگوی دانش‌آموزان معرفی و ابراز کرد: باید هر سال یاد و نام او را گرامی داشت تا این الگوی ارزشمند نسل به نسل انتقال یافته و آیندگان نیز او را به عنوان الگوی خود بپذیرند.

بهرامی ادامه داد: شهید فهمیده علاوه بر رشادت‌های خود در دوران دفاع مقدس و دوران پیش از آغاز جنگ تحمیلی، در مدرسه خود به عنوان دانش‌آموز برتر علمی شناخته شده بود.

وی خاطرنشان کرد: ما با حضور خود در این مکان مقدس و شرکت در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی به رهبر عزیزمان اعلام می‌کنیم گوش به فرمان و پیرو امر وی هستیم و تبعیت از ایشان را افتخار خود و ملت ایران می‌دانیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول