اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه سنگبران شهرک محمودآباد:

صنعت سنگ استان اصفهان در آستانه تعطیلی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه سنگبران شهرک محمودآباد گفت: صنعت سنگ استان در آستانه تعطیلی است و قبل از تعطیل شدن مسئولان بخش سنگ استان باید به ما کمک کنند تا این صنعت دچار شکست و رکود نشود.

صنعت سنگ استان اصفهان در آستانه تعطیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اکبر دفاعی ظهر امروز در جلسه صاحبان صنایع سنگ استان اصفهان اظهار کرد: امکان دریافت و پرداخت مالیات ارزش افزوده برای بخش سنگ استان وجود ندارد.

وی با اشاره به وجود مشکلات موجود در بخش سنگ استان بیان کرد: هیچ یک از صاحبان صنایع سنگ ارزش افزوده از خریداران و واسطه‌های بخش سنگ دریافت نمی‌کنند، فرآورده‌های سنگ به صورت امانی و مدت‌دار به بخش واسطه به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه سنگبران شهرک محمودآباد افزود: صنعت سنگ استان در آستانه تعطیلی است و قبل از تعطیل‌شدن مسئولان بخش سنگ استان باید به ما کمک کنند تا این صنعت دچار شکست و رکود نشود.

وی اضافه کرد: هیچ مسئولان و صاحبان سنگ استان تمایلی به تعطیل‌ شدن صنعت سنگ استان ندارند و هر یک از اعضا این بخش زحمات و سرمایه‌گذاری بسیاری برای تقویت بخش صنعت، اقتصاد و اشتغال استان و کشور کشیده‌اند.

دفاعی افزود: درخواست ما از نمایندگان مجلس و مسئولان دولت این است که به دلیل مشکلات به وجود آمده در دریافت مالیات بر ارزش افزوده سبب بیکار شدن کارگران و افراد شاغل در صنعت سنگ استان و کشور نشوند.

وی در ادامه گفت: بخش صنعت سنگ استان نقش بسزا و مهمی در اشتغال‌زایی استان دارد و مسئولان نباید با موانع و قوانین دست و پاگیر سبب اذیت و آزار سرمایه‌گذاران بومی استان و کشور شوند.

رئیس اتحادیه سنگبران شهرک محمودآباد به نقش مسئولان انجمن و هیئت امنا سنگبری‌های استان و کشور در امور خیر اشاره کرد و گفت: فعالان و صاحبان سنگ استان در مراحل مختلف نظام و انقلاب در زمان جنگ و بعد از آن همیاری بسیاری با مسئولان در امور خیر کرده‌اند. 

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول