اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

رمز موفقیت کشور انسجام مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: رمز موفقیت کشور در راستای ارزش‌های انقلاب، همت و کار مضاعف مردم و اتحاد و انسجام مسئولان است.

رمز موفقیت کشور انسجام مسئولان است

حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم سرلوحه کار مسئولان نظام اسلامی قرار دارد.

امام جمعه شهرستان آوج اضافه کرد: علاقه‌مندی مردم این منطقه به کار و تلاش سبب شده که رشد و توسعه زیادی برای آنان رقم بخورد که این مهم ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی رمز پیروزی ملت است، تصریح کرد: امروز تمام ملت و مسئولان باید این اصل یعنی انسجام را با قوت و روحیه بالا حفظ کرده و با نشاط و انگیزه هرچه بیشتر به تلاش برای استمرار آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ادامه دهند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری این شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان آوج در نقطه‌ای قرار گرفته که دارای ظرفیت‌های کشاورزی بسیار خوب و ارزشمند است، لازم است که با عنایت به این مسئله مسئولان نیز توجه ویژه‌‌ای به مسائل این منطقه داشته و موجب رشد و شکوفایی این شهرستان شوند.

هاشمی ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعداد‌های جوانان نیز عامل دیگری است که در رونق چرخه‌ اقتصادی و اجتماعی یک شهر و جامعه مؤثر است، زیرا نیروی جوان بهتر، دقیق‌تر و با امید و انگیزه ویژه‌‌ای می‌تواند وارد عرصه تولید و پیشرفت شده و مقدمات جهش بزرگ اقتصادی و فرهنگی جامعه را در عرصه‌های گوناگون مهیا کند.

وی با بیان اینکه شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید برنامه اصلی همه مسئولان قرار گیرد، بیان کرد: راهبرد‌ها و فرامین دلسوزانه، حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون راهگشای نظام اسلامی برابر انواع توطئه‌ها، تهدیدات، دشمنی‌ها و ناملایمات استکبار بوده و ملت ایران امروز با تبعیت بی چون و چرا از فرامین معظم‌له در مسیر اعتلای این کشور و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: دشمنان اسلام نیز به خوبی در 33 سال گذشته نشان داده‌اند که در برابر عظمت و روحیه بسیار بالای مردمی ضعیف و ناتوان بوده و به همین خاطر با یاوه‌گویی‌های خود سعی می‌کنند تا موجب هراس ملت شوند.

وی عنوان کرد: روحیه خودباوری و اتحاد ملت ایران هیچگاه اجازه تهاجم و لشگر‌کشی استکبار را نمی‌دهد و همواره نیز آنان را در تمام اهداف پلید خویش ناکام می‌گذارد.

امام جمعه شهرستان آوج با قدردانی از مسئولان این شهرستان به پاس تلاش برای رفع مشکلات مردم و به ویژه کشاورزان و صنعت‌گران، خاطرنشان کرد: تحقق رسالت‌های مهم انقلاب اسلامی با کار و همت مضاعف در تمام بخش‌ها و همچنین اتحاد و انسجام امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول