اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند:

13 آبان فرصتی برای بیان اهداف شوم استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور دماوند گفت: 13 آبان فرصتی برای بیان اهداف شوم استکبار است و راهپیمایی ویژه این روز اهمیت بسیاری دارد.

13 آبان فرصتی برای بیان اهداف شوم استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور دماوند، مختار یوردخانی در آستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی استکبارستیزی، ضمن اشاره به در پیش بودن یوم‏الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: این روز، فرصت بسیار مهم و خوبی برای بیان و تشریح اهداف شوم استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب برای جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان و دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) و گروگان گرفتن جاسوسان آمریکایی، یک رویداد سیاسی که فقط سفارت‏خانه آمریکا در ایران تسخیر و تعطیل شود، نبود.

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند افزود: این حادثه یک تحول عمیق و عظیم بین‏المللی بود که ماهیت و هیمنه پوشالی و توخالی استکبار جهانی را برای همه کشورها برملا ساخت.

وی گفت: 13 آبان از جمله روزهای پرفروغی بوده که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند افزود:  13 آبان روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‏توان برابر هر طاغوتی هر چند خودش را قدرتمند نشان دهد، ایستاد.

یوردخانی اظهار کرد: در 13 آبان، مردم عدالت‏خواه و ایمان‏مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌‏ای کج‏‌اندیش و کوته‏‌فکر، همچون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست.

وی تصریح کرد: در 13 آبان وحدت کلمه معنا شد، تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی‌‏آفرین تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه گشت.

یوردخانی ضمن دعوت همه آحاد مردم  برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان گفت: حضور مردم به ویژه دانشجویان و دانش‏‌آموزان در مراسم راهپیمایی 13 آبان موجب تقویت نظام و تجدید میثاق با آرمان‏های انقلاب و شهداست.

رئیس دانشگاه پیام نور دماوند در ادامه هدف از برگزاری مراسم یوم‏‌الله 13 آبان را توسعه و گسترش فرهنگ استکبارستیزی، تبین خط و مشی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول