اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

13 آبان منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی در بستر تاریخ است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در بیانیه‌ای گفت: 13 آبان سال 57، منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی و آرمان گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این کشور در بستر تاریخ است.

13 آبان منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی در بستر تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، در بیانیه‌ای این شورا به مناسبت روز 13 آبان آمده است: 13 آبان سال 57، منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی، ظلم ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این کشور در بستر تاریخ است.

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: در صحنه حوادث و رخدادهای 13آبان سال 57، مصادیقی از پایداری و فداکاری جوانان رشید و انقلابی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد.

این اطلاعیه می‌افزاید: اکنون که بیش از 30 سال از آن حادثه عظیم می‌گذرد، ذره‌ای از دشمنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل نسبت به ملت ایران کم نشده است، با این همه دشمنان انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف می‌کوشند تا دولت و ملت ایران را در برابر تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی نامقاوم جلوه دهند.

در این اطلاعیه آمده است: حال آنکه آحاد ملت شریف ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی، از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود دست نمی‌کشند و در برابر زورگویی‌های مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار می‌ایستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از اقشار مختلف مردم به ویژه نسل بالنده، شاداب و آینده ساز جوان دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی روز مبارزه ملی با استکبار جهانی که روز 12آبان پس از نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول