اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی سازمان امداد و نجات کشور خبر داد

ارائه آموزش همگانی هلال احمر به 10 میلیون جمعیت کشور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی سازمان امداد و نجات کشور از ارائه آموزش همگانی هلال احمر به 10 میلیون جمعیت کشور خبر داد.

ارائه آموزش همگانی هلال احمر به 10 میلیون جمعیت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سعید متانی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با شعار "هر خانواده یک امدادگر" و ارائه آموزش به 10 میلیون جمعیت کشور در سال جاری برنامه‎ها و فعالیت‎های خوبی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‎هایی که در سال 1391 انجام شد طرح آموزش همگانی با محتوای آموزش حوادث بود که به لطف الهی اجرای این طرح برای نخستین بار در سطح کشور در گلستان اجرا شد.

وی ابراز امیدواری کرد اجرای طرح مذکور بتواند در سطح کشور نیز اجرایی و عملیاتی شود.

معاون برنامه‎ریزی سازمان امداد و نجات کشور ابراز داشت: در جمعیت هلال احمر گلستان شاهد فعالیت‎های علمی و مهارتی زیادی بوده‎ایم و امیدواریم این همراهی‎ها و حمایت‎ها پایدار باشد و شاهد برنامه‎ها و فعالیت‎های دیگر نوینی باشیم.

متانی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی است.

در این مراسم از طرح آموزش همگانی با محتوای آموزش حوادث با حضور حسن قدمی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، علیرضا اورنگی رئیس سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری کشور، کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای کشور، سعید متانی معاون برنامه‎ریزی سازمان امداد و نجات کشور، جواد قناعت استاندار گلستان، رضا غلامی معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان، رسول حسام مدیرکل مدیریت بحران استان، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم رجبی نماینده مردم مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دستگاه‎های اجرایی رونمایی شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول