اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان:

دانش‌آموزان نخبه باید در مسیر تولید علم حرکت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با اشاره به این نکته که ارتقای سطح علمی همواره از نیازهای جامعه به شمار می‌آید بر قرار گرفتن دانش‌آموزان به ویژه نخبگان در مسیر تولید علم تاکید کرد.

دانش‌آموزان نخبه باید در مسیر تولید علم حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث کشاورز ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیجی استان کردستان با فرمانده سپاه بیت‌المقدس که در سالن جلسات شهید فهمیده این سپاه برگزار شد اظهار کرد: دانش‌آموزان نخبه با حرکت در مسیرهای تولید علم و جنبش نرم‌افزاری زمینه را برای کاهش فاصله تولید علمی ایران با کشورهای برتر را فراهم می‌سازند.

به گفته وی، ارتقای سطح علمی کشور علاوه بر اینکه بر عزت و عظمت ایران اسلامی و جایگاه آن در منطقه و جهان می‌افزاید، مسیر دستیابی به تولیدات دانش‌بنیان و در نهایت خودکفایی کامل ملت را نیز تسهیل می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان با یادآوری خواسته مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان و جوانان که تحصیل، تهذیب و ورزش را ادامه دهند، خاطرنشان کرد: توجه معظم‌له به این مسائل نشان از اهمیت آنها دارد و به یقین دانش‌آموزان و به ویژه نخبگان بسیجی خواسته رهبر معظم انقلاب را برآورده خواهند کرد.

کشاورز خطرپذیری، پشتکار، نوآوری، ابتکار و حرکت در مسیر اعتلای ایران اسلامی را از ویژگی‌های دانش‌آموزان بسیجی و به ویژه نخبگان این قشر موثر در جامعه ذکر کرد و گفت: الگوگیری این افراد از شهدای دانش‌آموز بستر را برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و رشد سرمایه‌های انسانی ایران اسلامی مهیا می‌کند.

وی در ادامه به برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان در ایام هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مربیان شجره طیبه، نشست‌ روشنگری و بصیرت سیاسی با محوریت موضوع‌های روز از جمله راه‌های عملی کردن منویات رهبری در خصوص شعار سال، بیداری اسلامی و میزان تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر این حرکت انقلابی و همچنین اقتصاد مقاومتی و مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد.

کشاورز همچنین از برگزاری صبحگاه سراسری در تمامی مدارس و واحدهای بسیج دانش‌آموزی استان و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز بسیجی با محوریت شهیده ناهید فاتحی‌کرجو، بهنام محمدی، نورالدین محبیان و 415 شهید دانش‌آموز استان با شعار دانش‌آموز بسیجی، ایثار و شجاعت خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت در تمامی واحدهای بسیج دانش‌آموزی با هدف ارائه الگوی موفق قرآنی به قشر جوان و تشویق دانش‌آموزان از برنامه‌های دیگر این هفته در سطح استان بود که با استقبال گسترده قشر دانش‌آموز همراه شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان یادآور شد: فردا نیز دو رهروان شهدا ویژه دانش‌آموزان پویندگان و کوهپیمایی دانش‌آموزان پیشگام با هدف همگانی کردن امر ورزش در بسیج و جامعه و افزایش توان جسمانی دانش‌آموزان در سراسر استان برگزار می‌شود.

کشاورز در پایان حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه، مراسم راهپیمایی 13 آبان و برپایی ایستگاه‌های نقاشی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با موضوع آمریکا دشمن کودکان را از مهم‌ترین برنامه‌های این روز برشمرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول